Londýn, velké město plné památek a míst kam se zašít. Já tohle místo opouštím, jedu na venkov do Kanady. Poblíž Blue Lake, jezera zbarveného do křišťálově modré barvy.
,, No Kit, je čas jet" mrkla jsem na svoji kočku co se na mě dívala. Pohladila jsem ji po hlavě a dala ji obojek kolem krku. Sešla sem schody z paneláku a mířila k dodávce a autu. Do kufru jsem dala svoje poslední zavazadla a nastoupila do auta. ,, Takže tedy Kanada ano."
Jmenuji se Jill Vector Frau, ale lidé mi říkají jen Jill, prý mi to jméno sedí ke vzhledu.
Lidé se na mě otáčí hodně kvůli tomu, že mám zlaté oči a bílé vlasy už od přírody. Někdy si raději beru modré čočky a u vlasů dělám, že jsou obarvené. Popravdě, svoje rodiče ani neznám, abych věděla proč vypadám takhle. Už od mala jsem se o sebe starala sama. Pak v patnácti jsem si koupila kočku,ale ta mi ve dvaceti umřela. Přejelo ji auto.
Moje povaha se podobá holce co je nepatrná, důvěřivá a bezohledná. Nedám a si vůbec pozor na nebezpečí a někdy si to ani neuvědomím.
Bude to pro mě a Kit nové místo, takže si pozor budu muset dávat.,, Jsme tady slečno.",, Děkuji" vystoupila jsem z auta a na menším kopečku jsem viděla mezi stromy a rostlinami malý dřevěný domeček. Vzala jsem z kufru vše moje věci a Kitu si zavolala k noze. Za těch několik hodin to stálo. ,, Tak co Kito. Připravená na nový domov?" Kita mňoukla a zatahala mě za vodítko, abych šla za ní.
Vstoupila jsem do domu. Stěny byly do hnědo bílé barvy a podlaha že dřeva. Prvního čeho jsem si všimla bylo velké skleněné okno naproti mě. Přistoupila jsem k němu a podívala se na nádherný výhled. Přes okno šla vidět louka s malým jezírkem. Kit se přitiskla tlapkama na sklo a dívala se semnou. Po pár minutách jsem musela odtrhnout zrak a jít si prohlédnout zbytek. Koupelna a záchod, kuchyně, obývák a nádherná ložnice. Skočila jsem na postel a rozvalila jsem se na ní. Kit automaticky skočila na postel taky a valela se v ní. Postel byla nádherně měkká a leželo se na ni úžasně.
ČTEŠ
Lovely Magic
FantasyPříběh probíhá z Londýna až do přírody plné magie. V lese plném čar a všeho nádherného se skrývá, ale zlo. Zlo, které chce zničit vše krásné, ale víte důvod?