Pomalu jsem ke kouli natahovala ruku, až jsem se jí dotkla. Koule začala zářit až mě málem oslepila. Zakryla jsem si oči a silný proud energie mě svalil na zem.
Zvedla jsem se ze země do sedu, otevřela jsem pořádně oči a všude kolem mě bylo jiné prostředí. Každá rostlina kolem mě byla zbarvená do jiné fosforove barvy, stromy zářili světle modrým fosforem. Od kořenů až do koruny. Všimla jsem si, že když jsem zvedla ruku ze země, byl tam růžový otisk. ,, Páni."rekla jsem na hlas. Ale barevná koule zmizela i divné zvuky. Zvedla jsem se ze země a dívala se kolem. Okolo mě létaly malé světlušky v červené barvě. Přede mnou najednou něco proběhlo, vypadalo to jako liška. A taky to liška byla, vyskočila z křoví přede mě a dívala se na mě. Sklonila jsem se, abych ji nevystrašila. Natáhla jsem ruku. Šla pomalu ke mě a očuchala ji. Potom jsem ji pohladila po hlavě a uskočila dozadu. Stoupla si na zadní a začala růst nahoru až měla postavu člověka. Reálně se proměnila na člověka, na chlapce tak přes dvacet let. ,, ou." řekla jsem. Zůstali mu na hlavě liščí uši a ocas. Měl tmavě zrzavou mikinu a kraťasy pod kolena. Zelené oči a trošičku delší světle oranžový vlasy. Divala jsem se na něj a nevěřila vlastním očím. Přede mnou se momentálně liška co se proměnila na člověka. ,, Jsi v pořádku.?" zeptala se mě liška a já si z toho sedla. ,, Co jsi zač." vystrašeně jsem se na něj dívala. "Já jsem Katsume. Hlídám magickou kouli a její okolí.",, Kat-co? ",, Katsume a jak se jmenuješ ty?",, Já-já j-jsem Jill.",, Nemusíš se mě bát Jill, jsem neškodný, jsem jen ochránce této říše.",, jaké říše.",, To co tady vidíš je magická říše jménem Saitor. Vše co tady uvidíš má sílu a moc ovládat určitou věc či rostlinu nebo i zvíře. Já patřím mezi ty, co chrání toto místo, takže mohu měnit prostor a přesvědčit mozek, aby viděl to co já chci.",, Doufám, že na mě to nezkoušíš.",, Ne na tebe ne, ty tu jsi poprvé.",, Má nějaký význam proč tu jsem?",, Ano má a hned, co tě dovedu ke králi to zjistíš."
ČTEŠ
Lovely Magic
FantasyPříběh probíhá z Londýna až do přírody plné magie. V lese plném čar a všeho nádherného se skrývá, ale zlo. Zlo, které chce zničit vše krásné, ale víte důvod?