Před sebou jsme viděla most obrostlí listím a šlahounama, který vedl do zámku. Zámek okolo něhož létali barvení ptáci, motýli ve všech barvách. ,, A jsme tady",, Je to tady nádherné." rozhlížela jsem se kolem a žasla nad přírodou kolem. ,, Cestou ti řeknu vše co potřebuješ vědět."
"nejspíše nevíš proč máš žlutý až zlatý oči a proč si slyšela ty hlasy. Jde o to, že jsi jednou z nás a tím, že si se přestěhovala zrovna sem byla velká náhoda. Protože naše vybrační energie nedosáhne až do Londýna kde jsi bydlela. Každý jako ty se zlatými oči se dokáže teleportovat a manipulovat s předměty.",, To já, ale neumím.",, To se tady naučíš.
Každý se narodí různě, někdo jako jen obyčejný člověk, někdo jako ty nebo já. Vy Zlatonožci jste jediný v téhle říši jen lidé. Pak jsme tu my. Zvířata co se mění na lidi, ale jde vidět, že jsme napůl. Magická stvoření co mluví, které mají různou velikost, mezi ně patří víly, trpaslíky. To vše uvidíš, pokud tu budeš chtít zůstat. No a jsme tu."Vešli jsme do velké skleněné místnosti plně kytek a barev. Přede mnou byl velký trůn a na něm seděl mladý král, mohla bych typnout tak přes dvacet něco jako mě. Katsume se uklonil a já také. ,, To je ta o které si mi říkal?",, Ano můj králi.",,Jill, že ano.",, Ano.",, Já jsem Lord Yrel a jsem rád, že jsi tady.",, Já tady měla být?",, Ano, potřebujeme tu s něčím pomoct a ty se na to hodíš, protože máš ochotné srdce.",, A s čím mám pomoct?",, Je tady pár let a chce zničit to co tu naši předci vybudovali. Jmenuje se Mydori, už na nás jednou zaútočil s jeho vojáky co nám zničili pár památek a domů. A zabili asi devět rodin. Vím, že ti přijde divné proč zrovna ty když ještě nic neumíš ze svých kouzlech, ale viděl jsem, že máš za přítele kočku, takže umíš lépe porozumět někomu komu ani nerozumíš.",, Ano, ale Kit zůstala dom..." než jsem to stihla říct, objevil se tu magický portál a z něj vyšla Kit. Chtěla jsem jít za ní, ale Katsume mě zadržel. ,, Počkej chvíli." Kit si stoupla na zadní jako Katsume a začala růst.
ČTEŠ
Lovely Magic
FantasyPříběh probíhá z Londýna až do přírody plné magie. V lese plném čar a všeho nádherného se skrývá, ale zlo. Zlo, které chce zničit vše krásné, ale víte důvod?