//Zvuky z Lesa//

2 0 0
                                    

To s tím křovím jsem nechala za hlavou a soustředila se na křížovku. Seděla jsem venku na menší terase pod přístřeškem. Na stole leželi čerstvé udělané sušenky s čokoládovou polevou. Kit ležela na křesle naproti mě a vedle ní sušenka s olízanou čokoládou. ,, Tady někomu moc těsto nechutná." usmála jsem se na Kit a nachvíli odložila křížovku. Nadechla jsem se čerstvého vánku a dívala se kolem.

Po pár minutách co jsem tady seděla se začalo zatahovat, postupně byl silnější a studenější vítr. Vzala jsem křížovku a sušenky a šla dovnitř. Kita se vzbudila a hned mě následovala. Otevřela jsem venkovní dveře a nechala Kit projít první.
Po Kit jsem šla dovnitř já umýt nádobí po sušenkách.

Do oken začaly narážet kapky deště a v dálce se vždy zablesklo a pak se ozval hrom. Nikdy jsme s Kitou bouřku moc neměly rády, vždy jsme se držely doma v bezpečí a suchu. Podívala jsem se ven jak prší a vzpomněla jsem si, že venku mám povešené prádlo. Vyrazila jsem jako fretka ze dveří a běžela po terase až na louku květin s větší cestičkou. Doběhla jsem k prádlu a začala ho zbírat do rukou. Mezitím jsem úplně zmokla, vlasy jsem měla mokré a šaty také. Jakmile jsem sebrala vše oblečení co tam bylo, vběhla jsem zpět dovnitř.

Zabouchla jsem dveře a oblečení hodila na zem. ,, No Kito, budeme muset to oblečení nechat na jindy." usmála jsem se. Kit si položila hlavu mezi packy a dívala se ven přes okno jak prší. Pohladila jsem si a s oblečením jsem mířila na radiátory. Moc oblečení nebylo, takže se perfektně vešlo na tři.
V koupelně jsem se převlekla do dlouhého černého trička a bílých kraťas. Šaty jsem dala přes radiátor a šla si sednout zpět ke Kitě. Lehla jsem si vedle ní a zapla si televizi.

Po chvíli mě ten pořad přestal bavit a tak jsem si šla lehnout už do postele. Kit naučená šla taky. Obě dvě jsme ležely a spaly dokud mě plně neprobudil ten samý zvuk co minulou noc. Sedla jsem si a dívala se kolem. Pořád jsem to slyšela, nedalo mi to. Zvedla jsem se z postele a šla za zvukem, vycházel z venku, z lesa napravo od domu.
Rychlou chůzí jsem se vrátila do ložnice, hodila jsem na sebe roztrhane džíny s černým tílkem a bílou tenkou mikinou.
Kit se probudila a dívala se na mě. ,, Hned jsem zpátky, zůstaň." řekla jsem ji a mířila ke dveřím.
Vyšla jsem potichu ven k lesu.

Stoupla jsem si před les a rozhlédla se. Vstoupila jsem do něj a dala si ruce do kapsy. ,, Možná jsem si měla vzít baterku." pomyslela jsem si, když jsem viděla jak temný les to je. Najednou šel slyšet zase ten zvuk, tentokrát byl silneji slyšet než doma. Šla jsem o trošku hlouběji do lesa kde přede mnou byla menší barevná koule co poletovala na místě. Zářila modrou, bílou, růžovou a světle zelenou barvou. Přistoupila jsem blíže k ní a dívala jak poletuje.

Lovely Magic Kde žijí příběhy. Začni objevovat