Seděli jsme na fontáně a král mi vyprávěl o historii této země, vznikla pomocí tří kamenů magie. Zelený kámen mají rostliny, modrý mají lidé a červený zvířata. A díky těmto kamenům. Vznikla tato říše spojená lidmi, zvířaty a rostlinami.
,, Kameny jsou na dobře schovaném místě, že je ještě nikdo nenašel a je to dobře, takhle nikdo nezničí naší zemi. Před několika lety tady byli mocní kouzelníci co vytvořili tento magický svět a ty kameny rozmístili na místa která už si ani čas nepamatuje.",, Takže je to vlastně díky čemu jste vznikli?",, Nejen my, ale i ty. Mydori byl taky jedním z nás, ale něco mu přelétlo přes hlavu a začal být temný. Po celém světě hledá kameny, aby tuhle říši mohl zničit.",, Nešlo by nějak ho přemluvit nebo něco.",, Už jsme to zkoušeli, ale marně. Proto chceme, aby jsi si s ním zkusila promluvit ty, jste oba stejného druhu. I on má zlaté oči jako ty a i sílu, kterou ty jsi ještě neobjevila.",, A jak ji objevím?",, Pár učení a budeš to vědět.",, A kdy se začnu učit?",, Můžeš klidně hned, Katsume ti pomůže najít knihovníka."
,,Tohle je Thory, jeden z Damiánů, což je to co já. Zvíře co se mění na člověka, člověk co se mění na zvíře." podala jsem mu ruku. ,, Já jsem Jill, ráda vás poznávám." měl černé dlouhé vlasy seplé do volného culíku a modré oči. Na sobě měl něco podobného jako kimono, ale žádné boty. ,, Můžete mi tykat, slečno." vzal mi ruku a políbil mě na ní. ,, Jak šlechetné." pomyslela jsem si v hlavě. ,, Pojď, ukážu ti knížky co si společně nastudujeme. Vše ti vysvětlím, aby jsi to pochopila Oro.",, Oro?",, To je menší oslovení pro nádherné ženy jako ty Jill.",, Dobře." zavedl mě k jednomu stolu v knihovně kde jsme si sedli.
Společně jsme četli knihu a vysvětloval mi obsah v ní.
Jak se čas nesl, bylo už šest večer. Pomalu jsem rozuměla co bylo v knize dáno.
,, Stoupni si, naučím tě menší kouzlo." stoupla jsem si a ustoupila krok dozadu. Thory si stoupl za mě, vzal moji ruku a natáhl ji dopředu. ,, Zavři oči a nech ruku nataženou. Představuj si jak stojíš v černu, okolo tebe nic není, jen malý stoleček s vadlou květinou. Cítíš její bolest a smutek, pomalu umírá. Teď si představ jak pomocí své ruky a víry ji pomalu oživuješ a dáváš ji sílu. Soustřeď se na to, nevnímej zvuky okolo sebe ani prostor, prostě se zamiř na tu květinu jak ji oživuješ." vše jsem dělala jak Thory řekl. Soustředila jsem se jen na květinu, květina začala mít barvu a její květ stoupal vzpřímeně vzhůru. Celá květina byla zpět přivedena k životu. ,, Dokázala jsem to.",, Výborně a teď to zkusíme v reálném světě." otevřela jsem oči a uvědomila si, že vlastně to bylo jen v mé hlavě. ,, Chvíli sis myslela, že je to reálné, že ano?",, Tak nějak." uchechtla jsem se.
Thory donesl zvládnou květinu v bílém květináči. ,, Teď postupuj jako předtím, nebudu ti nijak pomáhat. Zkus to sama."
Natahla jsem ruku a soustředila svoji mysl na zvadlou květinu, opět. Pro lepší soustredivost jsem zavřela oči a ze všech sil jsem se snažila sebrat svoji vnitřní sílu a navrátit život květiny tak jako v mé mylsi.
,, Dokázala jsi to! Právě jsi oživila květinu." zakřičel Thory a byl plný hrdosti a překvapení. ,, Ja jsem vážně teď oživila květinu, jenom pomocí vůle?" nedokázala jsem tomu sama věřit, ještě před pár dnama jsem žila úplně normální život a teď tady dělám nemožné.
ČTEŠ
Lovely Magic
FantasiaPříběh probíhá z Londýna až do přírody plné magie. V lese plném čar a všeho nádherného se skrývá, ale zlo. Zlo, které chce zničit vše krásné, ale víte důvod?