//Kouzla//

1 0 0
                                    

Uběhlo sedm náročných dní. Každý den jsem četla, učila se a zkoušela svá kouzla. Třikrát mě král pozval na večeři. Každým dnem jsem poznávala palác a zahradu. Bylo to tu jak z pohádky. Všude květiny, sama zeleň, bílé sloupy a dní s barevnými okny.

Byla přenádherné ráno, sluníčko svítilo a hřálo. Vstala jsem odpočatá a čilá. Ze skříně jsem si oblékla modro fialové šaty s dlouhými rukávy. Okolo pasu býka světle fialová mašle a vzhůru vedla podšívka.
Jakmile jsem si je oblékla, seděli mi perfektně a měli velmi příjemný materiál.

Vlasy jsem nechala rozpuštěné a na jedné straně jsem si je dala za ucho. Kit jsem nechala spát na posteli a já šla na snídani.

Na chodbě se střídala stříbrná a bílá dlaždice. Vyhrnula jsem si trochu šaty a bosá skákala po bílých dlaždicích. Skákala jsem tam po prázdné chodbě mezi sloupy a broukala si. Udělala jsem otočku a stoupla omylem na stříbrnou dlaždici. ,, Špatná barva." otočila jsem se za hlasem a za mnou stal Katsume s úsměvem na tváři. ,, Koukám, že máš o zábavu postaráno.",, Jo, tak nějak ano." pousmála jsem se a šla za ním. ,, Jakpak se máme v takhle slunečný den?" zeptal se. ,, Celkem to jde.",, Nezajdeme se projít?" kývla jsem a zašli jsme ven.

Seděli jsme na lavičce u fontány a povídali si. Vyprávěla jsem mu jaké to v Londýně bylo a jaké jsem měla dětství, když v tu jsem zahledna nějaké zvíře mezi stromy. Ohlédla jsem se tam a zaostřila pohled. ,, Děje se něco Jill",, Ne neděje, jen jsem něco zahlédla." najednou obří vlk vyskočil před nás směrem do paláce a za ním byla celá smečka menších vlků. Půlka z nich běžela doprava a půlka zas doleva. Rozběhli se do vše stran a měnili se na lidi. ,, Honem pojď, musím tě dostat pryč!" chytl mě za ruku a vedl mě do lesa. ,, Počkej! Co se děje?",, Poslouchej mě, musíš běžet furt rovně a nezastavovat se.",, A proč, co se děje.",, Je tady Mydori a jeho smečka.",, Král, ale řekl, že mu mám pomoc ho s ním zastavit.",, Nejsi na to dost připravená a silná.",, Ale já chci pomoct a navíc tam mám kočku!" vytrhla jsem se mu ze sevření a běžela do paláce.

Vběhla jsem dovnitř a směr jsem měla jasný, můj pokoj. Před mým pokojem mi, ale skřížil cestu jeden z vlků. Silou své vůle jsem zvedla vázu a praštila ho. Svalil se na zem a uvolnila se mi cesta do pokoje. Rozhlédla jsem se po pokoji, ale Kit nikde. ,, Hledáš tohle?" otočila jsem se za záda a tam stál vysoký muž a v jeho ruce Kit. Byl to Mydori, měl černé krátké vlasy a zlaté oči jak já. Přes jedno oko mu vedla výrazná jizva a na hlavě vlčí uši. Byl oblečený do černého oblečení, okolo pasu měl dané dýky s mečem. ,, Tebe neznám, kdo jsi.",, Jill a vrať mi Kit.",, Takovému zvířeti dáš jméno?" Kit se proměnila na člověka a Mydori ji pustil. Díval se na ni podivně. ,, Nejsem jen zvíře." dodala Kit a přiběhla ke mě. ,, Nejsi ta Jill co sem nedávno přišla? Slyšel jsem o tobě.",, Co tady pohledáváš?",, Já? To ti král neřekl? Já jsem tady proto, abych zabil vše co tady žije a začal tady vládnout já a rod vlků. Vše tady je plné lásky a nevinnosti, plné barev a života. A teď mě omluv bělovlásko, jdu získat svůj trůn" proměnil se ve vlka a běžel směrem do hlavního sálu. Vyběhla jsem rychle za ním a uvědomila si, že chce zabít krále.

Lovely Magic Kde žijí příběhy. Začni objevovat