Pov. Katsuki BakugoGdy [imię] odstawiła mnie do domu, pojechała w stronę U.A. Wiem że się z kimś tam umówiła. A tym „kimś" był Neito Monoma ( czyt. Śmieć ) z klasy 1b. Jak on mnie wkurwiał. Potrafił naszą klasę tylko wkurzać. Nie wiem jak ale ta idiotka chyba się z nim zaprzyjaźniła? Nie no kurwa nie może być. Ja się kuźwa nie zgadzam. Zadzwoniłem do Kirishimy i nie wierzę w to co zaraz powiem ale tak poprosiłem go o pomoc. Sam bym sobie rady nie dał a poza tym, jak trzeba będzie podejść bliżej czy coś, to nie będzie podejrzane to jak Kirishima tam będzie. Bo on nigdy o ich spotkaniu nawet nie słyszał. A ja? Kurwa słyszałem jak się umawiają. Więc jakaś różnica jest. Dlatego po pół godzinie udało nam się ich namierzyć i po prosu za nimi szliśmy ale tak dość daleko i nie rzucając się w oczy ( dop. Aut. Kurwa bakuś co ty znowu żeś wymyślił do cholery ). Widać dziewczyna dobrze się bawiła, tak samo jak chłopak. Śmiali się i gadali. No po prostu kurwa mać. Zabije go jak spotkam.
Po takim spacerze poszli na ławkę. Siedli tam i kontynuowali. Shitty Hair chyba wiedział o co chodzi bo aż gotowałem się w środku. Byłem w chuj zazdrosny. To niemożliwe żebym coś do niej poczuł. Była moją przyjaciółką ( dop. Aut. Nie kurwa niańką )? Po chwili dziewczyna oznajmiła że musi iść ( przynajmniej tak to wyglądało ) a ten skurwysyn ją odprowadził do motoru. Gdy Kirishima zobaczył jak dziewczyna zakłada kask przeraził się i spojrzał na mnie, potem na nią.
- Spoko stary, może. przynajmniej tak mówi. Sam dobre parę razy z nią jechałem.
- Jesteś inny niż zwykle. Powiedziałeś do mnie „stary" a nie Shitty Hair. Nie żeby mi to nie pasowało ale czy mi przyjaciela nie podmienili?
- SpierdalajPotem się rozdzieliliśmy i poszliśmy do siebie. Jak wróciłem i wziąłem prysznic z zamiarem napisania do [imię].
Pov. [imię] Ashido
Wracałam właśnie do domu. Bardzo podobało mi się dzisiejsze po południe spędzone razem z Neito. Polubiłam go jako przyjaciela i nic więcej. Wzajemnie również. Mam nadzieje. Od połowy spotkania miałam wrażenie że ktoś mnie śledzi ale nie zwracałam na to uwagi. Jak weszłam do domu od razu zastałam Minę robiącą obiad. Powiedziałam że się ogarnę i zejdę za dosłownie 20 minut. Tak jak powiedziałam tak też zrobiłam. Ubrałam się w coś luźniejszego. ( To na dole to w to co się ubrałam. Wstawiam zdjęcie jak zawsze :) )
Zeszłam na dół i razem z siostrą zjadłyśmy posiłek. Ty wróciłam do swojego pokoju rzuciłam się na niepościelone łóżko. Poduszka jeszcze pachniała Katsukim. Tak rozmyślałam i spojrzałam na godzinę. 15.00???!! Co jest kurwa? A zresztą nie ważne. Tak leżąc i rozmyślałam nad życiem kiedy nagle usłyszałam powiadomienie z telefonu.
Pizdokleszcz
HejJa
Cześć?Pizdokleszcz
Możesz wyjść? 19.00 U.A?Ja
Okej...hejo! Tak jak obiecałam tak jest! New chapter! Ogólnie nie wiem co jest ze mną nie tak że piszę po angielsku bo szczerze nienawidzę tego przedmiotu. Język jeszcze ujdzie. Ale nie ważne. Na tablicy wstawiłam pewne ogłoszenie z pytaniem do was. Jeśli masz chwilę to proszę zajrzyj i odpowiedz. Z góry dzięki ❤️
A i jak wam się ta książka podoba? Bo ciekawa jestem.Bajo!