Pov. [imię] AshidoPo 20 minutach byłam pod domem. Gdy weszłam Mina nakrzyczała na mnie za to że nie powiedziałam gdzie wychodzę. W sumie była 22.00.
- A co ty moja matka jesteś żeby mnie tak traktować. Gdybyś t tak wyszła ja bym zadzwoniła i zapytała czy wszystko ok. Gdybyś nie odbierała zaczęłabym się martwić. Ale tak to luz. Nie jesteśmy małymi dziećmi. Poradzimy sobie.
Trochę ją chyba zgasiłam ale nie żałowałam. Jutro ostatni dzień weekendu.I znowu szkoła. Stwierdziłam że jutro trochę wyjdę i poćwiczę. Poszłam się umyć i jako piżamę wzięłam za dużą, neonową bluzkę sięgającą gdzieś do kolan. Gdy się ogarnęłam poszłam coś zjeść. Zrobiła sobie grzanki w mikrofali i poszłam na górę zjeść by nie obudzić siostry która spała niedaleko. Gdy zjadłam była 23.00 i stwierdziłam że jeszcze odpalę wattpada i poczytam. Przeczytałam jedno opowiadanie. Drugie. Trzecie. I Tak nagle zrobiła się 2.00 w nocy.
I chuj znowu się nie wyśpię.
Gdy już położyłam się na łóżku i przykryłam kocem bo było dość ciepło, napisał pomeranian.Pov. Katsuki Bakugo
Było coś koło 2.00 w nocy. Nie mogłem spać. Jakoś wypadło że chciałem napisać do Kirishimy bo mi nie szkoda go obudzić ale napisałem do [imię] ( przez przypadek ).
Ja
Hej[imię]
Cześć?
Po chuj do mnie piszesz???Ja
Spać nie mogę[imię]
I to jest mój problem?Ja
No nie twój tylko mój[imię]
No właśnie
Dlatego zapytam ostatni raz
Po chuj od mnie piszesz?Ja
Jezu a obudziłem cię?[imię]
W sumie to nie bo czytałamJa
No to w czym problem?[imię]
Fuck uJa
I am gonna do this to you😏[imię]
Z kim ja żyję?
*myśli* Z idiotą?Ja
Ze mną[imię]
Ależ żeś się popisał tą odpowiedzią
Dzięki Bogu że się nie zgodziłam u ciebie spać bo bym się ciebie bałaJa
Dobranoc 👋[imię]
Kurwa to jakiś żart?
Matko na serio z kim ja się przyjaźnie
No i jeszcze odczytuje i nie odpisuje
Kurwa mać ty cioto jedna
Odpisuj!!
Po chuj ja nadal piszęPotem już nie pisała ale jak czytałem miałem uśmiech na twarzy. Byłem w chuj zadowolony że ją poznałem. Nie wiem dlaczego. Zacząłem chyba coś do niej czuć... Nie wiem jak bardzo się mylę aktualnie ale wiem że nie ma opcji by ktokolwiek tym wiedział. Dlatego zachowujmy się normalnie i jak gdyby nigdy nic. Krzyczmy i wyzywamy ją jak zawsze. Brzmi jak dobry plan (dop. Aut. Wow baku bardzo dobry ten twój plan. W chuj dobry. Na 100% się uda. ).
hejo! Nowy rozdział! Jest to już 14 część tej opowieści i ja idę zamierzam zbliżać się o jej końca. Chyba że zabraknie mi pomysłów. Nie wiem czy w końcu zrobię lemona ale jak już to nie całego tylko pół a resztę niech każdy sam sobie wyobraża. Kurwa ja się zastanawiam czasem co ja mam w głowie. Ahh cóż życie.
I jeszcze jedno pytanie:
Z jakimi jeszcze postaciami z anime chcielibyście zobaczyć jeszcze u mnie opowiadanie ( x readery. Chuj nie wiem jak to napisać ) ?
PS: Na mojej tablicy jest info odnośnie nowego opowiadania. Zajrzyj proszę. Nie musisz ale byłoby mi miło.
Bajo!