2

774 78 15
                                    

Mavi parıltıların etrafımızdan yok olmasıyla kendimi Loki'nin üzerinde buldum.Kafamı kaldırdığımda farklı bir yerde olduğumuzu gördüm.

İnsanlar biraz farklı giyinmiş.Eski kıyafetler gibi bir pazar alanına mı düştük?Kostüm partisi mi var?

"Üzerimden kalkacak mısın?"

Hala Loki'nin üzerinde olduğumu hatırlayarak kalktım.

"Afedersin." diye mırıldandım.Etrafımızda yine aynı sarı kumlar ve...Ve mısır piramiti.Bu piramide ne olmuş?Yarısı inşa halinde duruyor.Bu başka bir piramit olmalı daha küçük görünüyor.Piramitin tepesinde çalışan insanlar var.Eski beyaz çarşafı andıran kıyafetleri var.Tanrı aşkına neler oluyor!?

"Harika!Bi Midgard'ın geçmişine gitmediğim kalmıştı."

Geçmiş mi?Loki'ye dönüp dediklerini tekrarlamasını bekledim.Ben tişört ve kotla sırıtıyordum ama Loki altın boynuzları ile burada Tanrı gibi duruyordu.

"Geçmiş derken geçmişi kastetmiyorsun değil mi?"

"Bu nasıl bir soru böyle cevap vermem mi gerekiyor?"

"Bizi geri götür." diye sitem ettim.Etrafıma bir kere daha baktım.Loki kaşlarını çatmış ve bana bakıyordu.

"Sen bizi buraya getirdin.Bizi sen geri götür." dedi.

Ağzımı açıp cevap vermek istedim ama ne diyeceğimi bilmiyordum.Kalbime baktığımda Horus'un gözünün mavi ışıklarının gittiğini gördüm.Artık dışarıdan belli olmuyordu.

Pazarda dolanan mızraklı askerlerden birisi Loki'ye yaklaşarak kafasındaki boynuzlarına vurdu.

"Hey sen çıkar şunu!" Antik Mısır'a mı düşmüştük?Loki adamın söylediğini anlayabiliyor muydu?

"Loki dedi ki-"

"Ne dediğini biliyorum.Dokuz diyardaki tüm dilleri biliyorum.Düşündüğünden yaşlıyım."

Adam hangi dili konuştuğumuzu anlamadan bi kere daha Loki'nin boynuzlarına vurdu.

"Kime diyorum!Ölmek mi istiyorsun?"

"Sen ölmek mi istiyorsun?Bu ne cüret!?"

"O kafandaki ile Tanrı gibi göründüğünü mü sanıyorsun?Sırf bunun için Seth seni asar."

"Ben zaten tanrıyım!"

Seth mi?Yo yo yo.Seth olamaz.Gelmiş geçmiş en gaddar Tanrı'nın zamanında olamayız!Kime diyorum ki Midgard'daki tanrılar birer uydurma sadece isimleri var.

"Fazla olmaya başladın.Muhafızlar!"

"Loki!Çıkar şu lanet boynuzlarını!Ölmek mi istiyorsun?"

"Kimse boynuzlarıma dokunamaz."

Muhafızlar Loki'nin üzerine gelirken Loki'nin kaçtığını görmemle onun peşinden koşmaya başladım.Burada kimseyi tanımıyorum ve nasıl döneceğimi bilmiyorum.Ne yapabilirim başka?

Loki arkasına bakınca beni görmesiyle bana bağırdı. "Ne diye peşimden geliyorsun?"

"Kusura bakma ama kendi zamanıma dönmem için tek seni tanıyorum."

Loki beklemediğim bir şekilde yavaşladı ve ona yetişmemi bekledi.O sırada arkasından ona yaklaşan muhafız elindeki mızrağın tersiyle Loki'nin kafasına vurdu.Elimi ona doğru uzattım ama geç kalmıştım.

Loki yere düştü ve gözleri kapandı.Muhafızlar yetişerek beni de kollarımdan tuttular."Bizi bırakın!O da bir tanrı!" diye bağırdım.Muhafızlar kendi aralarında gülerken bayılan Loki'yi sürüklemeye başladılar.

Antik LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin