5

609 75 17
                                    

Sarayın bahçesinde uzun kuyruklar halinde dizilmiş kadınlar vardı.En son sıraya götürülürken Seth'i gördüm.Önündeki bir kızı itip arkasındaki kıza bakıyordu.

  En arkadan sıraya yeni geldiğim için dikkatini çektim ve anlık kafasını kaldırmasıyla göz göze geldik.

Seth'in dudakları yukarı kıvrılırken muhafızların beni ne kadar güçlü tuttuğunu ölçmenin zamanıydı.

Ağırlığımı kollarıma vererek kollarımı bu iki cani heriften kurtardım.Koşmadan son kez Seth'e baktığımda kaşlarını çattığını gördüm.

  Ayaklarım hızla depar atıyordu.Saklanmam gerekiyordu.Fazla uzağa kaçamazdım.Bir köylünün evinin yanındaki saman balyalarını gözüme kestirdim ve arkama bakmadan içine atladım.

  Lütfen biri beni görmüş olmasın lütfen lütfen.Önümden geçip giden ayak seslerini dinledim.Yerimden kımıldamıyor,nefesimi tutmuş bekliyordum.Aradan geçen birkaç dakika ile beni saklanırken görmediklerini anladım.

  Uzun bir süre bekleyip havanın karardığından emin oldum.Yavaş hareketlerle samanların arasından çıktım.Saçlarımda hep saman parçaları vardı ama şu an hiç umrumda değildi.

  "Hey sen!Samanlarımın arasında ne arıyorsun?"

"Afedersiniz,ayağım kaydı ve içine düştüm.Yoksa ne işim olsun burada?"

"Seth'ten mi saklanıyorsun?Onun huzuruna çıktın mı sen?Her kadının gitmesi gerekiyor."

"Ben-"

"Gitmedin değil mi?Neden saklanıyorsun ki?Sabahtan beri kimseyi öldürmedi bile!"

Yaşlı adam bana adımlayınca gerilemeye başladım.Sırtım birine çarpınca içimden lanetler savurdum.Muhafızlar mı?Seth mi?

Gözlerimi yumarak sürüklenmeyi bekledim.Ama olmadı.

"Kıza dokunma." diye konuştu arkamdaki ses.Gözlerimi hızla açtığımda yaşlı adamın bana uzanan kolunu tutan bir Loki ile karşılaştım.

"Loki?" Gözlerim direkt karnındaki yarasına gitti.Karanlıkta göremediğim için ellerimi uzatıp karnını yokladım.

"Ne yapıyorsun?" diye sordu.

"Sen beni nasıl buldun?Yaralı değil misin?"

Loki son kez yaşlı adama baktı.Gözlerinden yeşil parıltılar geçerken yaşlı adam bizden uzaklaşıp evine gitti.Loki'ye döndüm ve göz göze geldik.

"İyiyim.Seni buradan götürelim."

Loki etrafına bakıp elini sırtıma koyarak ilerlemem için baskı uyguladı.

Loki ile karanlıkta ara sokaklarda ilerledik.Kapşonlumu iyice yüzüme indirdi ve beni kolunun altına aldı.Kafamı kaldırıp ona bakmaya çalıştım ama eliyle kafamı yere eğdi.

"Kaldırma kafanı."

"Ne yapıyorsun?"

Loki ile dip dibe yürürken bunu neden yaptığını soruyordum.

"Neyi neden yapıyorum?"

Sorduğum soruya kalp atışlarımın hızlanmasıyla cevap beklememeyi tercih ettim.Beni gizliyordu işte!Neyi soruyorum ki?

"Yok bir şey." diye mırıldandım.Karanlıkta ölüm gibi bembeyaz kesilen teniyle sokağı aydınlatıyordu Loki.

  Şehir içinden çıkarak daha önce hiç gitmediğimiz bir eve girdik.Eve girince Loki kapıyı arkamızdan kapattı.Şimdi tam karanlıkta kalmıştık.

Antik LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin