Loki ile bu derma çatma yerde bir süre sessizce oturduk.Minderlerin üzerine uzanarak uyumaya çalıştım.Bir süre uyku ile uyanıklılık arasında kaldım.
Uyur uyumaz rüyamda Seth'in o vahşi haliyle kalbimi söktüğünü görmem ile sıçrayarak uyandım.Ter içinde kalmıştım ve derin derin nefes alıyordum.
"Lanet!" diye inledim.Yanımda bir hareketlilik hissettim.Loki yanıma geldi ve kafamı kucağına yatırdı.
"N-Ne yapıyorsun?"
"Kafandaki Seth'in görüntüsünü değiştireceğim."
Loki ellerini şakaklarıma koydu.Bir süre onun yüzünü unutmam iyi olabilirdi.Belki daha rahat uyurdum.
Loki ellerini ovuştururken mayıştığımı hissettim.Loki'nin kucağında olan kafam kendini uykunun kollarına bıraktı.
***
Biraz kestirdikten sonra Loki ile küçük kulübe sayılabilecek yerimizden çıktık.Biraz yemek bulma umuduyla pazara doğru yürüyorduk.
"Loki bizim hiç paramız yok." dedim ne ile alacağımızı bilmeyerek.Takas yapılıyor muydu hala bu devirde?Yoksa o daha da mı eskilerdeydi?
Loki yanından geçen bir adamın belinde olan keselerden birini çaktırmadan çekerek aldı.
"Loki ne yapıyorsun bu resmen hırsızlık." dedim kimsenin bizi duymamasını umarak.
"Sana bedeva yemek vereceklerini mi sanıyorsun?"
Sesimi çıkartmamayı tercih ettim.Mecburiyet bir suçu hafifletebilir miydi?Loki ile etrafa bakınıp yenilebilir bir şeyler aradık.Sonunda çorbaya benzer bir şey gördüğümde Loki'yi kolundan çekiştirdim ve küçük sandalyelere oturduk.
Loki kesenin içindeki altınlara baktı ve önüne gelen kaseyi bana doğru itti.
"Yesene."
"Uzun süre açlığa dayanabilirim.Sen ye."
Loki'nin elinde tuttuğu keseye baktım sonra önümdeki çorbaya.Kaseyi geri Loki'nin önüne ittim ve az önceki konuşma hiç olmamış gibi çorbamı içmeye devam ettim.
Loki mırıldanarak çorba kasesini kafaya dikti.Ben onun bu hareketine ağzım açık bakarken o kolunun tersi ile ağzını sildi.
"Kimse kımıldamasın Firavun'un emri var bütün kadınlar Firavun'un bahçesinde toplanacak."
Yan tarafımdan gelen sese kafamı çevirdim ve Loki ile göz göze geldim.Seth beni arıyordu.Muhafızlar evlere girerek bütün kadın ve kız çocuklarını sürükleyerek götürmeye başladı.
Bir baba kızını götüren muhafıza karşı çıktığı için karnına uzun mızraklardan birini saplamışlardı.
Loki yavaşça ayağa kalkıp beni kolumdan tuttu.Hiç düşünmeden aksi yöne ilerlemeye başladık.Birisi önümüze geçince durduk.
"Duymadınız mı?Kimse kımıldamasın dedi."
Loki adamı kenara iterek önümüzü açtı.Adam öfkeyle bize bakıp bağırdı.
"Şu ikisi kaçıyor!"
Hass...Loki ile koşmaya başladık.Üstümden uzun bir mızrak geçip hemen önümde toprağa sabitlendi.Loki beni kendinden tarafa çekti ve arkamızdan gelenlere baktı.
"Koş."
"Ne?" dedim duran Loki'ye bakarak.Muhafızlar yetişmiş ve Loki onlarla dövüşüyordu.
Loki'yi bırakmakta tereddüt yaşayınca kaşlarını çattı.
"Aradıkları kişi ben değilim.Kaçsan iyi olur!" dedi.Yakalanmazdı.Yakalansada onunla bir işleri yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antik Loki
Fanfiction~Kötülük tanrısıyla Antik Mısır zamanında sıkışıp kalsaydın ne olurdu? ~Muhtemelen Mısır Tanrılarına kafa tutan Asgardlı bir Tanrı görürdün... [6 bölümlük kısa bir Loki Fanfic'idir.]