FİNAL

774 85 40
                                    

Neftis büyük odaya doğru birkaç adım attı.Loki'yi aralarından çekip Seth'in karşısına geçti.

Seth odadaki bizi takmadan Neftis'e yaklaştı ve ellerini ondan kaçan karısının yüzüne koydu.

"Nerelerdeydin bunca zamandır?" dedi.Bu bir sevgi gösterisi miydi?O taş kalpli Tanrı'nın birini sevebileceğine olan bir inancım yoktu.

Neftis yüz ifadesini bozmadı ve Seth'in ellerini tutup yüzünden çekti.

"Kıza karşılık ben?" diye tekrarladı sunduğu anlaşmayı.

"Her zaman seni seçerim Neftis biliyorsun değil mi?"

Loki yanıma gelerek beni yerden kaldırdı.Onlar konuşurken yavaş adımlarla odadan çıkmaya yeltendik.

"Ama üzgünüm hayatım ikinizi de istiyorum."

Seth elini havada salladı ve içeri giren rüzgar koca kapıları kapattı.Yüzümüze kapanan kapılarla Seth'e döndük.

"Sen muhafız değilsin,değil mi?"

Loki kendi formuna dönerken yüz ifadesini bozmadı ve elinde hançerler yarattı.Birini Neftis'e fırlatırken birini bana uzattı.Neftis hançeri tutmak için yeltenmedi bile.Düşen hançerin sesi koca zeminde yankılanırken Neftis'e baktım.

"Ona karşı savaşmayın." dedi bize bakarak.Sonra Seth'e döndü.

"Onları bırakmazsan seninle kalmam Seth.Beni burada tutamayacağını biliyorsun."

Neftis'in karanlık tarafı koruma ile ilgili görevleri olan çok güçlü bir büyücü olduğunu biliyordum.Seth'i güçlü yapan şey ise acımasızlığıydı.

"Kardeşimiz nerede?İsis?"

"Bunu sana söylemeyeceğimi biliyorsun."

Seth eliyle çenesini sıvazladı ve korkunç bakışlarını bana çevirdi.Kalbim bakışlarıyla hızlanmaya başladı.Korkudandı.Horus'un gözü tekrar parıldıyordu.Duygularıma tepki mi veriyordu?

O sırada odanın ortasında anlamlandıramadığım bir portal açıldı.Etrafı turuncu ışıklar saçan portalın ucundan kırmızı pelerinli bir adam çıktı ve portalın diğer ucundaki adamla ingilizce konuşmaya başladı.Bizim zamanımızdandı!

"Strange!Seni gördüğüme sevineceğim hiç aklıma gelmemişti."

dedi Loki.Yüzündeki sırıtmadan onu tanıdığı anlaşılıyordu.Dr.Strange olan Strange mi?Daha önce onu hiç görmemiştim.Adını duymuştum ama kendisini gören olmuş mudur hiç bilmiyorum.

"Zaman taşını taşıyor.Zamanlar arası yolculuk yapabiliyor Lavinia." dedi sessizce Loki.Beni bilgilendirdikten sonra koşarak Strange'e sarıldı.

"Nasılsın Loki?"

"Bizi bu bok çukurundan çıkarırsan çok daha iyi olacağım."

"Üzgünüm ama buraya onun için gelmedim."

WTF ne demek onun için gelmedim?

"Ne?"

"Özürdilerim ama işleri yoluna koymaya geldim.Siz ikiniz-Parmağıyla beni ve Loki'yi işaret etti.-bilmediğiniz işlere burnunuzu soktuğunuz için ödemeniz gereken bir bedel var."

  "Ne saçmalıyorsun götür bizi buradan!Aç lanet portalını!"

Bu zamana kadar Neftis ve Seth sadece Loki ve Dr.Strange'i izlemekle yetinmişlerdi.

Dr.Strange Seth'e döndü.

"Merhaba Firavun." dedi doktor, Firavun'un dilini kullanarak.

"Merhaba." dedi afallamış Seth.Muhtemelen Strange'in bir büyücü olduğunu düşünüyordu.

Antik LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin