Rose POV:
Mijn nieuwe huis is echt prachtig! Het is groot en heel schoon. Mijn vorige huis was gewoon een normaal familie huis maar dit is echt een villa. In de buurt staan ook mooie huizen. Het is hier erg gezellig. Mijn kamer is ook prachtig!
Ik heb mijn kleren en alles al ingedeeld. Ik had snel wat gegeten en ging daarna het eiland verkennen. Ik kleedde mij nog wel snel om want het was erg warm
ik ging naar buiten en liep maar een richting op. Het eiland was echt prachtig en ik keek alleen maar om mij heen totdat.. *bonk* ik kanlde zo tegen een jongen op en viel op de grond. " sorry ik lette niet op!" Zei de jongen. Hij gaf een hand en trok me overeind. " geeft niks" ik klopte mij kleding een beetje schoon en keek de jongen aan. Hij had blond haar en blauwe ogen. " ik ben Rose" zei ik met een vriendelijke lichaam. " ik ben Topper, jij bent de nieuwe zeker he? Iedereen heeft het over je. Gelukkig zit je aan de goede kant dame."
Goede kant? Waar heeft topper het over? " is er ook een slechte kant dan?" Vroeg ik. " oh ja zeker" zei Topper " je hebt hier 2 huizen of 2 banen, jij hoort bij de 2 huizen. De Kooks worden we ook wel genoemd. De mensen met 2 banen heten de pogues. Het is beter als je niet met ze om gaat ze zijn namelijk gestoord. Wil je anders met mij mee? Ik wou net met mijn vrienden ergens wat gaan drinken. Dan kan je gelijk de andere ontmoeten?" Topper keek mij vriendelijk aan dus ik kon geen nee zeggen.Even later zat ik bij topper in de auto en reden we naar een een soort groot huis waar je kon drinken en eten, Blijkbaar zaten hier alleen maar Kooks. Ik volgde topper en ik werd vriendelijk begroet door zijn vrienden. " dit is Kelce en dat is Rafe" ze gaven mij allebei vriendelijk een hand maar Rafe staarde mij diep aan en liet mij maar niet los. " ehm je mag mij ook los laten ahha" zei ik verlegen. Hij liet snel los en ik ging naast topper zitten. Ze waren erg vriendelijk maar net niet mijn type mensen. Rafe keek mij ook veel aan maar als ik terug keek keek hij snel weg. Ook zag ik de hele tijd een ober naar mij kijken maar ik trok me daar niet zo veel van aan. Ik denk dat hij keek of ik misschien nog wat wilde.
" kijk dat is een pogue, zie je ze zijn zulke sukkels" zei kelce. Ik zag dat die ober het niet leuk vond maar hij het negeerde " maar hij ziet er vriendelijk uit en hoe weet ik nou of hij een sukkel is? Ik heb nog nooit met ze gepraat" zei ik. " ik zou het niet proberen, je bent een kook en je gaat niet met ze om. Ik weet niet of je het al weet maar toppers ex is naar zijn domme vriend over gelopen. Keihard vreemd gegaan dus, niet te vertrouwen die mensen" zei Rafe. Opeens gooide hij een ijsblokje op het hoofd van de ober en begon te lachen. De ober had blond haar en ook blauwe ogen. " rafe nog 1 keer en je bent dood" zei de ober. " JJ loop gewoon weg, ga nou niet weer problemen zoeken je weet dat je Rafe niet aan kan" zei topper. Hij hield zich in en liep weg. Hmmm dus hij heet JJ.
Na nog een half uurtje te hebben gekletst gingen we naar huis. Topper zette mij af van huis, ik gaf hem een knuffel. " dankjewel dat je mij al veel dingetjes heb laten zien" zei ik. " ah joh je laat geen nieuweling alles uitzoeken." Hij liep weg en reed weg en ik ging naar binnen. Blijkbaar was net het eten klaar en het was heerlijk! " en hoe was je eerste dag hier?" Vroeg alice. " heel leuk! Ik heb al 3 vrienden. Ze zijn echt heel aardig. En blijkbaar was eentje de zoon van ene Ward cameron. Hij was erg aardig" charles zei gelijk: " ah ja Ward is een goede man met goede kinderen, jammer dat zijn oudste dochter met een pogue date. Rafe is ook een goede jongen." Ik snap maar niet wat iedereen tegen pogues heeft. Misschien dat ik ze morgen gewoon ga bezoeken.
Na het eten ging ik snel naar bed want was erg moe. Ik viel gelijk diep in slaap
• • •
En dit was deel 3 alweer! Wie is jullie favoriete karakter van outerbanks?Mijne ofc JJ hehe ;))
JE LEEST
The fight about 1 girl and 2 boys
AventureRose verhuist naar outerbanks, ze heeft een moeilijke tijd gehad en hoopt dat haar nieuwe huis rust geeft. Ze ondekt al snel dat er 2 groepen zijn: The kooks en the pogues. In welke voelt ze zich thuis? En krijgt ze wel de rust van wat ze wilde? ⚠️...