Hoofdstuk 7: party

284 2 0
                                    

Rose POV:

Ik kleedde mij alvast om voor het feest ik deed een leuk rokje en shirt aan maar waar ik nog wel veel in kon bewegen.

Ik kleedde mij alvast om voor het feest ik deed een leuk rokje en shirt aan maar waar ik nog wel veel in kon bewegen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Daarna ging ik snel naar het huis om rafe te helpen. Toen ik hem zag glimlachde hij en gaf ik hem een knuffel, Ugh hij geeft mij ook zo'n fijn gevoel. Nadat we alles af hebben gingen we ff op de bank zitten en ik leunde tegen hem aan. Hij deed een arm om mij heen en zo zaten we een tijdje. Ik had hem verteld wat er was gebeurd en dat JJ mij had gered. Hij vond het erg maar over het JJ stukje deed hij beetje bozig en jaloers. We hadden een lang staar momentje maar toen kwamen er al veel mensen binnen. Opeens zei Rafe nog " je ziet er leuk uit Rose" hij stond op en ging weg. Het was erg gezellig. Ik dronk en dansde  veel en opeens kwam Rafe naar mij toe: " wil je iets nieuws proberen?" Hij trok mij mee naar zijn vrienden en zette mij op de bank. Hij pakte een zakje met wit poeder en legde het neer als een lijntje. " kijk zo moet het" hij deed het voor en hij keek alsof het heel chillend was. Hij legde ook wat voor mij neer en ik probeerde het. Het voelde raar maar het was wel lekker. Na een tijdje was ik er niet meer echt bij met mijn hoofd en dansde ik als een gek. Ik wou even naar een rustig plekje en ging naar het dak. Daar zat Rafe ook maar hij was iets van plan. " rafe? Wat doe je?" Ik liep naar hem toe en hij keek naar het zwembad. " kom ik weet wat leuks we springen van het dak in het zwembad" hij keek blij maar anders in zijn ogen. " i-i-k weet niet Rafe" ik vond dit niet echt een goed plan en liep al een beetje terug. " kom op Rose vertrouw mij" hij pakte mijn hand en keek mij aan. " oke dan maar beloof je mij levend in het zwembad te krijgen" ik keek hem bang aan. " zeker weten" hij glimlachde en pakte mij goed vast. " 3-2-1 nu!" Hij sprong en ik gilde hard. Uiteindelijk voelde ik het water. Wow dit was geweldig! Ik keek Rafe aan en we waren heel dichtbij elkaar. Ik voelde zijn warmte en legde een hand op zijn wang. Ik kon totaal niet nuchfer nadenken en honderde mensen stonden om ons heen te filmen maar ik deed het toch. Ik zoende hem vol op de mond, Het ging heftig maar toch gepassioneerd. Dit was dan mijn eerste allerechte zoen. Al snel kwam de tong van pas. Wauw hij kan zo goed zoenen. Ik deed mijn benen om hem heen en had allebei mijn handen op zijn wangen. Hij had mij een beetje bij mijn kont vast en kneep 1x zachtjes. Na een tijdje stopte we en keken we elkaar nog lang aan. Daarna juichde iedereen en sprong topper erbij. " dames en heren RAFE EN ROSE!" Ik lachde en klom snel uit het zwembad. Daarna hadden we nog lang gefeest. Uiteindelijk was ik zo moe en wankelde ik een beetje alle kanten op rafe ving mij op en bracht mij naar een kamer. " je mag hier blijven slapen, Ik blijf hier ook slapen. Je kan nu niet meer naar huis" hij legde mij neer op bed. " i-i-k moet naar de w-wc" ik voelde me totaal niet goed en rende naar de wc. En ja hoor er kwam veel eruit. Toen ik klaar was spoelde ik mijn gezicht af. Ik zag alles draaien, Ugh ik ben nog nooit zo dronken geweest. Ik ben auberhaupt nog nooit dronken geweest, ik liep naar de kamer en rafe was weg. Er lag een trui van rafe en een sport broekje, Ik trok het aan en ging in het bed liggen. Ik viel al snel in slaap maar werd wakker van wat geluid. Het was Rafe die naast mij kwam liggen. Ik kroop tegen hem aan en viel in zijn armen in slaap. De volgende ochtend werd ik met knallende hoofdpijn wakker. Ik kreunde pijnlijk en rafe begon ook te bewegen. Ik draaide mij om en kon mij eigenlijk niks herinneren. Hij keek mij aan en grinnikte; " jij kan je zeker niks meer herinneren he" ik schudde nee. " ik zou maar niet je insta checken" daardoor pakte ik snel mijn telefoon. Op mijn verhaal stonden erge filmpjes van het dansen en drinken en hoe ik mijn eerste lijntje nam. Ook was ik in veel video's getagd en toen zag ik het, Iedereen had mij en Rafe gefilmd hoe we zoende. En blijkbaar had ik dat ook al gedeeld op mijn verhaal?! En ja hoor JJ en iedereen had het al gezien. Ik schaamde mij dood, zo was ik helemaal niet en wou ik ook niet zijn. Ja door die zoen zijn er gevoelens gekomen alleen wil ik dit? Rafe is lief maar JJ geeft mij zo'n vertrouwt gevoel. Dat wat ik nooit heb gehad. Ik legde mijn telefoon weg en ging weer tegen Rafe aan liggen. " iedereen denkt nu dat wij een koppel zijn" ik keek hem nieuwschierig aan. " grappig toch? Misschien worden wij dat wel" opeens legde hij mij op het bed en ging boven mij hangen. De gevoelens in mijn buik werden erger en al snel zoende we elkaar al. Hij had geen shirt aan en ik streelde met mijn hand ook over zijn sickpack. Hij gaf al snel kusjes in mijn nek en hij vond een gevoelige spot en een kleine kreun kwam uit mijn mond, Hij stopte en grinnikte. " dus daar zit je gevoelige plekje" hij gaf mij nog 1 zoen maar ik draaide hem al snel om dat ik boven op lag en de tong kwam er al snel bij. Nadat we stopte om adem te halen was het ook wel tijd om uit bed te gaan. Ik ging snel douchen en deed mijn kleding van gister aan, We aten snel iets en daarna ruimde we alles op. Rafe bracht mij thuis en we gaven elkaar een knuffel en toen ik thuis kwam wisten alice en charles blijkbaar al dat ik bij rafe was gebleven. Rafe had ze blijkbaar al ge informeerd. Ik ging naar boven en bleef voor de rest van de dag lekker in bed liggen en chillen.

••••
Uh oh dit word lastig met rafe en JJ. We gaan het ziennn en dankjewel iedereen voor het lezen van mijn boek! Al 210 mensen hebben het al gelezen :o zo niet verwacht!

The fight about 1 girl and 2 boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu