Hoofdstuk 9: almost rafe.. almost

247 2 2
                                    

⚠️ TW: misbruik⚠️

Rose POV:

En opeens kreeg ik de flashbacks. Hoe de jongens oo mij vorige school mij misbruikte. Hoe mneer wolter mij aanraakte en hoe vaak ik werd aangesproken of bijna werd gepakt. En hier het ongeluk waar ik okn bijna werd gepakt. Uit reflex sprong ik weg en begon helemaal te trillen.

"Rose wat is er?" Vroeg rafe en ging rechtop zitten en wilde mij helpen. Ik raakte in paniek en trok snel kijn kleding aan " BLIJF UIT DE BUURT VAN MIJ" ik schoot in tranen en zag rafe niet meer als rafe. Rafe stond op en liep naar mij toe. Ik rende naar de deur maar die zat nog op slot. Hij pakte mij hard vast bij mijn pols wat veel pijn deed en de blik die ik in zijn ogen zag herkende ik niet. Het was een dode blik.

" jij gaat nergens heen" hij pakte mij bij mijn keel en kreeg even geen adem. Toen gooide hij mij op bed en ging boven mij hangen. Ik werd steeds banger " r. r.. rafe je maakt mij bang" de tranen roldde over mijn wangen. Hij grinnikte eng en toen deed ik een actie wat niet slim was. Ik gaf hem een volle klap in het gezicht en kon onder hem vandaan glippen en rende naar de deur. Ik deed hem snel van het slot af en rende zo hard mogelijk naar buiten. Ik hoorde Rafe nog schreeuwen maar bleef maar rennen. Totdat ik bij the cut was en bij Het chateau aan kwam. Ik rende de varanda op en alleen JJ zat daar.

" Rose wat doe jij hier?" Hij keek geschrokken naar mij. ik keek hem angstig aan en stortte neer en begon alles eruit te huilen. JJ stond gelijk op en knuffelde. " Rose rustig maar het komt goed" hij aaide mij over mijn rug en ik keek hem aan. " wie heeft je dit aan gedaan Rose?" Hij zag de blauwe plek bij mijn pols en de hand afdruk op mijn keel. Ik keek weg en wilde het niet zeggen. " rose wie deed dit?" Hij keek mij sirieus aan met een klein beetje woede op diegene. Ik zuchte en probeerde rafe zijn naam uit te spreken. " was het Rafe rose? Heeft hij dit gedaan?" Ik keek hem aan en knikte langzaam ja. Hij stond op maar ik pakte hem nog snel bij zijn hand. " JJ please ga niet naar hem toe" ik barste weer bijna in huilen uit. Ik zag JJ twijfelen maar kwam toen toch naar mij toe en hielp mij met opstaan en we liepen naar de hangmat. We bleven een tijdje erin liggen en ik werd rustiger, Ik lag met mijn hoofd op zijn borst en hij aaide mij rustig over mijn hoofd. " hij, hij deed hetzelfde als de mensen van mijn vorige huis en wat hier laatst gebeurde" ik ging rechtop zitten en keek jj in zijn ogen aan. " ik kreeg flashbacks van hoe ze mij daar behandelde en ik raakte in paniek. Hij snapte het niet en zijn ogen werden kill en pakte mij toen opeens bij mijn keel vast en wilde mij bijn verkr.." ik begon weer te stotteren en JJ trok mij zich naar hem toe.

" sstt het is oke Rose, je bent nu bij mij je bent veilig." En dat klopt, In JJ zijn armen voel ik mij veilig. Ik huilde nog even en viel toen in slaap in zijn armen totdat ik wakker werd geschut door JJ. " wat is er JJ?" Vroeg ik slaperig. " snel verstop je er komt iemand aan" we gingen snel uit de hangmat en we hoorde ze al bij het huis dus klommen snel in de boom, Opeens kwamen 2 grote mannen aan lopen. " waar is dat rot joch, hier moet die wel bekende John B wonen" JJ en ik keken elkaar aan en waren super stil. " hij moet hier ergens zijn" zij die andere man en we hoorde ze het hele luis overhoop halen. " waar laat hij die dingen toch?!" Ze kwamen buiten maar met allemaal papieren een van een tekening van een boot. " als we hem eenmaal vinden gaat hij eraan" hij schoot op de boom waar wij verstopt zaten. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond zodat ik niet gilde en ze reden weg. " wat was dat?" Vroeg ik aan JJ. " geen idee Rose.. geen idee.."
•••
En dit was weer het hoofdstuk :)) ik heb het super druk met school en wist even niet meer wat ik moest schrijven. Maar wow we hebben al 700 reads op dit boek :D zo erg bedankt! Ik weet niet wanneer het volgende hoofdstuk komt aangezien ik het heel druk heb met school..

The fight about 1 girl and 2 boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu