'4'

14 1 0
                                    




Gözüme vuran güneş ışığına kötü bakışlarımı gönderip yatağımda yüz üstü döndüm.
Yavaşça zihnime dolan anılarla gülümsedim.
Farkında olmadan benimle aslında 'dahlia' ile tanışmıştı.

Beklemediğim şekilde olmuştu her şey,elbette tahmin ediyordum ama bu şekilde değildi.
Gerçekten fazlasıyla iyilerdi ve tahminime göre beni sevmişlerdi de.

Bu iyi bir şeydi tabi ki.

Telefonumu komidinin üstünden aldım ve ona yazdığım sosyal medya hesabıma girdim.

35mn önce aktif yazıyordu. Benden önce uyanmış olmalıydı demek ki.
Sohbete girip günaydın mesajı gönderdim.
Hemen ardından kendi hesabıma geçip Onların hesaplarına istek gönderdim.

Dahliax : Günaydın.

Arınçbey : Günaydın anonim.

Dahliax : Keyfiniz bugün nasıllar efendim ?

Arınçbey : Sen yazana kadar iyiydi Dahliax.

Dahliax : Üzüyorsun beni Doruk.

Arınçbey : Umurumda olduğunu sanmıyorum anonim ?

Dahliax : Kırıcısın.

Bütün moralim alt üst olmuştu. Tanımadığı birine bu kadar kaba olmamalıydı. Üstelik karşısında ki bir kızsa.

Neyse diyip kalktım yatağımdan.
Banyoya girdim,suyun ısısını ayarlayıp üzerimdekileri çıkarttım. Saçım da ki tokayı çıkarıp aynanın önüne koydum.

Duş kabinin içine girdim ve şampuanımı elime alıp birazını kullandım. Kısa bir duşun ardından bornozumla odama geçtim. Dolabımın önünde kendime bakarken birden aklıma gelen fikirle heyecanlanıp bedenimi kuruladım.

İç çamaşır çekmecemden beyaz braletimi ve ipleri olan altını aldım.
Onları üzerime geçirdim ve aynanın karşısına geçtim.

Dahliax : Üstümdekileri yeni aldım nasıllar ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dahliax : Üstümdekileri yeni aldım nasıllar ?

Arınçbey : Greçek mı lna bu ????

Dahliax :Yok tatlım hayal görüyorsun :))

Arınçbey : Anonim taş çıktı aq :d

Dahliax : Ne sandın yar-neyse sşxöaşdlfkfk

Arınçbey : Komik kızsın sşaldkfşalfkg

Dahliax : bilmediğim bir şey söyle bebeim <3

Gülümseyerek konuşmadan çıktım ve kendi hesabıma girdim.

Gülümseyerek konuşmadan çıktım ve kendi hesabıma girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Arınçbey,@Rüyaçakır,@Gün.ey ve 1103 kişi daha bu fotoğrafı beğendi.

@Selinaka.y
Rahatım her şeyden önemlidir. 🌿☁️

Yorumlar ;

@romantikayı : Çok güzel karısınız hanımefendi.

@senihiçsevmiyorum : ablamıza istediği ilgiyi verelim arkadaşlar.

@bistalkyapıpçıkıcam : anaskm düştüm aq

@selinakayınaskerleriyiz : günlük enerjimi aldım hadi eyv.

@Rüyaçakır : Güzellik 💖

@Gün.ey : Nazar duası enter 🐥

@Arınçbey : ☁️

Doruğun yorumu ile gülümseyip sandalyemden kalktım. İlkbahar yine yüzünü göstermiş ve yağmur yağdırmıştı.Sweatshirtümün kapşonunu kafama geçirip mutfağa geçtim.

Kendime sert bir kahve yapıp sigara paketimi de unutmadan balkona çıktım. Balkonumuz camlı olduğu için yağmurlu havalarda burası favorimdi.
Kahvemden bir yudum alıp sigarımı dudaklarıma yerleştirdikten sonra ucunu aleve verdim. 

Derin bir nefes alıp sakin bir şarkı açtım telefonumdan.
Bazı şarkılar huzurluydu,bazı insanlar gibi.
Benim huzurum da doruğun yüzüydü.

Onu ilk gördüğümde üzerinde Beyaz renkte özel bir markanın sweatshirtü vardı.Ne zaman giyse hep o gün gelir aklıma.

Güney ile şakalaşıyordu her zaman ki gibi.Ben ise okul kapısının önünde derse girmeden önce ki son sigaramı içmekle meşguldüm.

Duyduğum erkeksi kahkaha ile onlara doğru dönmüştüm.O an
bir şey oldu bana. O gülüşü hep duymak istedim. Yağmur yüzünden ıslanan saçlarını elleriyle düzeltiyordu.Kafasını kaldırdı ve göz göze geldik.Sadece gülümsedim o ise öylece baktı ve kafasını eğip güldü.

Sonra tabi bir daha ne o beni öyle gördü ne de ben ona öyle gülümsedim.

Hep gülümsedim ama o hiç görmedi. 

Böyle başladı içimde ki duygular ona karşı.İlk başlarda fazlasıyla hoşlantıydı.Yediğini içtiğini bile takip eder olmuştum.Hangi kızla konuştu,hangi kıza gülümsedi.Her şeyi takip eder olmuştum.Sonradan duygularım olgunlaştı tabi.Yavaş yavaş sevgiye dönüştü.Artık ne olursa olsun ama o mutlu olsun kafasındaydım ki hala da öyle.Şimdi belki diyorum belki bir ihtimal bizi bir araya getirir.Belki bana yine öyle bakar ve gülümser.

Sigaram bitmiş kahvemin dibinde iki yudum kalmıştı ki telefonuma gelen bildirimle şaşkın ördeklere dönmüştüm.

birdost: Sen beni tanımazsın,severim de söylemem :))

Dahlia | Yarı texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin