Bölümü okurken şarkıyı açmayı ve satır arası yorumları bırakmayı unutmayınız. 🤍
Doruk'tan...
Asansörden indiğim anda karşımda kalan kapıya doğru ilerledim.
Selin'in çantasından anahtarı alıp içinden uyabileceğini düşündüğüm anahtarı kilitle soktum ve kapıyı açtım.
Bugün de çok zekiyim evet.Annesi gece çalıştığı için evde de kimse olmadığı için rahat adımlarla eve girdim.
Ayakkabılarımı çıkarıp Selin'in ayakkabılarını da çıkardım. Odasına girip Selin'i yatağının üstüne yavaşça bıraktım. Üzerinde ki ceketini onu sarsmadan çıkarmayı başarmıştım.
Kendi ceketimi de çıkarıp onunkinin yanına bıraktım.Mutfağa doğru ilerliyordum ki Selin'in dudakları arasından bi mırıltı çıkmıştı.
Geriye dönüp başının altına yastığını koydum ve odasından çıkıp mutfağa girdim.Dolaptan yoğurt ve sade sodayı çıkartıp tezgaha koydum.
Ona sodalı ayran yapacaktım iyi gelirdi ve onu ayık bir kafayla bırakıp evime gidebilirdim.Büyük bir bardak çıkarıp biraz yoğurt ve sodayı ekleyip karıştırdım.
O sıra da işittiğim öğürme sesi kesinlikle Selin'e aitti.
Ayranı bırakıp acele adımlarla ilerledim ki ne göreyim.Selinciğim içinde ne varsa kusuyordu,arkasında durup saçlarını tuttum.
İşi bittiğinde elinden tutup kaldırdım ve yüzünü yıkayıp akmış rimelini mendille sildim."Doruk." Dedi.
"Güzelim." Dedim.
"Doruk ben bir şey diyeceğim."
"Söyle güzelim." Dedim. Merakla güzel gözlerine bakıyordum. Şu öpülesi dudaklarının arasından çıkan ve çıkacak her kelime beni heyecanlandırıyordu."Doruk ben,ben, ay yok ya diyemeyeceğim sanırsam." Dedi ve sustu.
Elinden tutup çıkardım onu lavabodan.Mutfağa getirip oturttum onu ve ayranı karıştırıp önüne koydum.
"Bu ne ?"
"Ayran güzelim." Dedim.
"Bana niye güzelim diyorsun ki ben senin güzelim miyim ? Ya da ben güzel miyim ki ?" Dedi.Çok güzeldi o kadar güzeldi ki hiç farkında değildi. Hem bir kere kalbi çok güzeldi.
Onu ilk gördüğüm gün çarpılmışa dönmüştüm.
Güzelliği bir büyü gibiydi.
Kelimenin tam anlamıyla büyülemişti beni.Bunca zaman bir kere adım atamamıştım ona,Rüya ve Güney de biliyordu.
Sahilde ben istemiştim Rüya'dan onu çağırmasını.
Canım kardeşim beni kırmayıp çağırmıştı Selin'i.
O gün dönüm noktasıydı,o günden sonra Selin'e yakın olabilmiştim çok şükür ki."Doruk bunun tadı çok kötü,içemem ben bunu." Dedi gözlerime bakıyorken.
"İçmek zorundasın çünkü evime gitmem gerek fıstık."
"Ha bana eziyet olsun yani tamam anladım ben anlayacağımı. Gidiyorum ben uyuyacağım sende git evine." Küs istersen bir de Selin.
"Kızma bana senin iyiliğin için hadi bir kaç yudum al en azından." Dedim mecburen.
Kızgın bakışlar atıp yüzünü buruşturarak bir kaç yudum aldı ve yeterli mi der gibi yüzüme baktı.
Başımı sallayıp kaldırdım onu ve odasına doğru ilerledik.
Yatağına uzandırdım onu ve üzerine pikeyi örttüm.Gözlerime bakıp gülümsedi ve teşekkür etti.
"Rica ederim büyük bir istekle." Dedim ve bende gülümsedim.
"Doruk şey diyeceğim ben uyuyana kadar kalsan olur mu ?"
"Tabi güzelim." Dedim ve yatağının yanında ki pufa oturdum.
Güzel gözlerini kapattığı andan itibaren yüzüm ona dönmüştü ve onu izlemeye başlamıştım.
İlk defa bu kadar yakından görüyor olmak kalbimin 'hassiktir lan.' Demesine ve hızlıca atmasına neden oluyordu.
Biraz durdum yanında ki pufta,sonra içimden bir ses yakınından izlememi söyledi.
Çektim pufu tam yüzünün hizasına ve başımı yatağına yaslayıp izlemeye devam ettim onu.O kadar güzeldi ki kaşı,gözü,dudakları.
O kadar kusursuzdu ki bunu size anlatamazdım.
Kusur sandığı her zerresine hayranlıkla bakıyordum.
Güzel gözlerinde ki özenle dizilmiş gibi olan kirpikleri beni benden alıyordu.
Dudaklarının kavisi insana değişik duygular hissettiriyordu.
Kaşları sanki böyle onu daha güzel göstermek için yaratılmıştı.
Böyle söyleyince olmuyor ama emin olun ki siz de görseydiniz bana katılırdınız.
Güzelliği kafamı bulandırıyordu,gözlerim ağırlaşıyordu.
Eline uzanıp bir öpücük kondurdum.
Kalkıp saçlarının kokusunu içime çektim ve bir öpücük bıraktım.Elimi saçlarından çekeceğim sırada ismim dudaklarından döküldü.
Daha önce hiç kimsenin ismimi bu kadar güzel söylediğini hatırlamıyordum."Söyle güzelim." Dedim. Elimi tuttu yavaşça ve kendine çekti beni.
"Gitme." Dedi.
"Gitmem gerek." Dedim.
"Gitmezsem kendimi tutamam güzelim." Diye ekledim.
"Tutma doruk." Dedi. Yanına eğildim ve yatağa oturdum. Kısık gözleri gözlerime değip kalbimi yakıyordu.
Ben hayatımda böyle güzel birini görmemiştim.
Gülümsedi ve çekti beni kendine.
Yüzünü yüzüme eşitledi ve kalbimi durduracak o hareketi yaptı.Yıldızı turuncuya boyamayı unutmayınız. Sevgiler...