'6'

9 1 0
                                    


Annemle görüştükten sonra tekrar içeri gireceğim sırada doruk dışarı çıktı.

Bana doğru ilerledi ve konuşmaya başladı.

"Bir sorun yok umarım."dedi.
Gülümseyip "Şu an içerisinde yok."dedim.

"İyi o zaman hava esiyor,içeri geçelim üşütme."demişti. Gülümsememi engelleyip içeri doğru ilerledim. O da peşimden geliyordu.

Telefonumu alıp Rüya ile olan sohbete girdim.

Selin : Ben şimdiden sıkıldım :((

Rüya : Kalkalım bencede okul yetmiyormuş gibi buraya neden geldiysek.

Selin : +0293020028347493

Rüya gülümseyip sessizce bizimkilere doğru eğildi ve "Acayip derece de sıkıldım kalkın gidelim abi."
dedi.

Bunu duymayı bekliyorlarmış gibi hızla kalktık bir kaç kişi bize bakarken sessizce ilerleyip. Kütüphane'den çıktık.

Rüya ile önden ilerliyorduk Doruklar ise arkamızdan geliyorlardı. Aralarında ki konu akşam olan derbi ile alakalıydı evet büyük maç Galatasaray-Fenerbahçe arasındaydı.

Yayayayaya evet ben Galatasaray'ı destekliyordum. Ufak tefek bir şeyken bile desteklerdim.

Rüya ise indirime girmiş olan mağazaları söylüyordu ve bir ara beraber alışverişe çıkmayı teklif etmişti ona gülümseyip teklifini kabul ettim.

O sıra da telefonuma gelen mesaj bildirimine odaklanmıştım.
Şifremi girip ekranı kaydırdığımda "birdost2 isimli kişiden bir mesaj." bildirimini görmüştüm.

Bildirime tıklayıp ne yazdığına baktım.

@birdost2 : Hey,üzülüyorum ama...

@Selinaka.y : Gerçekten bu kadar basit mi ? Bu hesabını da engelleyebilirim biliyosun değil mi ?

@birdost2 : Engelle ? Yenisini açarım ve bu böyle devam eder ?

@Selinaka.y : Uh,sinirlenmeye başlıyorum dost karşıma çıkıyorsan çık. Çıkmıyorsan oynama benimle. Vaktimi seninle harcayamam.

@birdost2 : Üzgünüm. En kısa zamanda çıkacağımdan emin olabilirsin.

@Selinaka.y : Acele etsen iyi olur.

@birdost2 : Yeni arkadaşlarınla iyi eğlenceler :)

@Selinaka.y : Sen,uh neden şaşırıyorsam. Beni izlemeyi kes.

@birdost2 : :))

Sinirle telefonumu kilitleyip Rüya'ya döndüm elim ayağım titriyordu.
Allah'ın cezası sapık gibi izliyordu bir de.
Bir sapığın eksikti Selin.

Doruk ismimi söylemesi ile ona döndüm.

"Selin ya ben diyorum ki benim bi arkadaşın pub'ı var henüz yeni açıldı. Oraya mı gitsek ?"
Gayet güzel bir fikirdi. Sinirimi ancak içerek çıkartabilirdim zaten.
"Olur tabii."dedim gülümseyip bizi taksiye yönlendirdi.

Dahlia | Yarı texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin