Biri benimle ağır dalga geçiyordu,hadi hayırlısı diyip telefonumun kilidini açtım.Sohbete girdim ve bir daha okudum.
@Selinaka.y : Sen beni uzak sanırsın bilirim söz dinlemem.
@birdost : Aa biliyorsun :)
@Selinaka.y : Tabi ki biliyorum bir dost.
@birdost : Müzik zevkimiz de uyuyor oh içim ferahladı.
@Selinaka.y : Evet 'dostum' ne istiyorsun ?
@birdost : Sevgini...
@Selinaka.y : Dalga geçmen bittiyse asıl konuya geç dost.
@birdost : Dalga geçmiyorum Selin.
Sevgini istiyorum lütfen birazını bana verir misin ?@Selinaka.y : Bunu bu şekilde neden istiyorsun ? Neden normal insanlar gibi karışma geçip,Selin ben senden sevgini istiyorum demiyorsun. Korkuyor musun ?
@birdost : Bilmiyorum.
Önyargılı olup beni istemeyeceğini düşünüyorum biraz.
Bu yüzden bu yolu denemek istedim,amacım rahatsız etmek değil Selin.
Ben sana fazlasıyla değer veriyorum.@Selinaka.y : Yanlış tanımışsın beni dost. Önyargıları olmayan biriyim.
Karşıma çık.-Kişi engellendi.
Madem değer veriyorsun. Görelim koca yüreğini çık karşıma bir yolun yok artık. Tek yol karşıma çıkman.
Rüyanın hesabına girip fotoğraflarını beğendim,ardından Rüya mesaj attı.
@Rüyaçakır : Hey,selam müsaitsen bizimkilerle kütüphaneye gidelim mi ?
@Selinaka.y : Müsaitim on dakikaya çıkarım tatlım.
Hızlıca yerimden kalktım,odama koşup dolabımı araladım.
İnce bir çorap,kadife beyaz etek üstüne ise siyah bir kazak çıkarttım.Üstümü değiştirip yüzümü renklendirdim.
Çapraz askılı çantamı alıp parfümü cüzdanımı ve telefonumu koydum.
Anneme seslendim çıktığını söyledim dikkat et dediğini duyduktan sonra siyah yarım botlarımı ayağıma geçirdim ve çıktım.Beş dakikanın ardından kütüphaneye ulaştım.
İlk gördüğüm gözler Doruğunkiler olmuştu,o da bana bakıyordu.Gülümsedim ve selamlaştım hepsiyle.
Rüya da bana benzer giyinmişti tek fark üstünde ki kazağın arkasında çapraz çizgiler vardı.
Birbirimizi görünce gülümsedik ve içeri girdik.Kafeteryadan kahvelerimizi alıp sakin bir köşeye geçtik. Doruğun gözleri sürekli üzerimdeydi bu beni gergin bir hale sokuyordu.
Ellerim titriyordu ben ise gizliyordum.
Komikti ilk okul da aşık olmuştum sanki de annem anlamasın diye uğraşıyordum.Herkes kendi zevkine göre kitapları alıp okumaya başladı.
Okuduğum kısımda komik bir şey olduğu için minik bir kıkırtı kaçmıştı dudaklarımdan.
Doruk kafasını kaldırıp baktığında bende ona baktım ve gülümsedim. Göz kırptı ve kitabına döndü,hayır kalp krizi geçirmeyecektim.Sakin olacak ve kitabımı okuyacaktım ki annemin aramasını görüp telefonumla terasa çıktım.