Pub'dan içeri girip bir masaya geçtik. O sıra da Doruğun arkadaşı yanımıza gelip bize selam verdi ve bize onların yeni artı olarak ise özel olan Alkollü içeceklerinden ikram etmişti.İçeceklerimizi yudumlarken bir sigara yaktım kendime,arka fonda Mavi gri / Yerle bir olurum çalıyordu.
Gülümseyip şarkıya eşik ettim.
Göz göze geldiğim Doruk gülümsedi ve şarkıdan bir kısımı bana doğru söyledi."Keşkelerimizi yak gel kendini bana sal."aptal olmuşcasına sırıtıyordu. Heyecanlanıp gözlerimi kaçırdım.
Şarkı bitip yerini Batuhan kordel/ Sıcak şarap'a bırakmıştı.
Bu sefer ben aynısını yaptım. Gülümseyip bir kısmını ona bakarak söyledim.
"Aklım fikrim hep sende karşı koyamıyorum."
Gülümsedi ve nakarata gelince Rüya'da bize katıldı.
"Ah, o güzel gözlerin döndürüyor başımı..."İçecekte ki alkol oranı sandığımdan fazlaymıştı ya da Doruğun gözleri cidden başımı döndürmüştü.
Bana dokunmazdı aslına bakarsak ama çok ağır bir alkol konmuştu.
Başım dönüyordu,Doruğa saati sorduğumda on ikiye yaklaştığını ve iyi olup olmadığımı sordu."Sanırım değilim."
Bence de değilsin diyen Güney'e dil çıkarıp Doruğa baktım.
"Hadi seni eve götürelim." Hiç itirazım yoktu bu fikire.
"Güney kanka sen Rüya'yı bırak Selin bende ben bırakıp sana gelirim."
"Tamam kardeşim."diyip erkeklere has el hareketi yaptılar. Yani el tokuşturdular.
Onlara sarılıp yamuk ağız görüşürüz dedim.
Doruk belimde ki eliyle beni çıkışa yönlendirdi.
Tüm bedenim alev içindeydi bir an önce evime gidip uyumak istiyordum.
Doruk beni taksiye bindirip yanıma oturduğu an kafamı omzuna yasladım.
Kafamı taşıyacak gücüm bile yoktu şu an da.
Dorukta kafasını kafamın üstüne koydu ve şöför beye evimin adresini tarif etti.On yada yirmi dakika sonra araba durmuştu.
Doruğun seslenmesiyle gözlerimi açıp arabadan inmeye çalıştım. Başarılı olamayınca Doruk beni indirip kucağına almıştı.Hayal görmüyordum umarım.
"Selin kaçıncı kat olduğunu hatırlıyor musun ?"
"Balık mıyım ben Doru-" hıçkırığım konuşmama engel olmuşken. Doruk gülümseyip "Hayır güzelim sarhoşsun."demişti."Güzelin miyim cidden." Ve bir hıçkırık daha.
"Güzelimsin Selin ama katı söyle artık hadi."
"Üçtü üçmüydü üçtü ya."
"Üçtü evet evet sarhoş değilim be-" kesinlikle hıçkırmadım.
"Tamam güzelim değilsin."Asansöre binip bizim katımıza bastığında uykuya teslim olmuştum.