Tek kelime vardı sadece aklımda karanlık şu üç ay içerisinde neler yaşamıştım ben böyle dışarıdaki yağmur akıntısının cama yapışmasını izliyordum lena ve jess de akşam kai ve markın çağırdığı bara gideceklerdi markın jessi unutmasına rağmen hala sevgili gibiler benim içinse durumlar karışık georgeun bana böyle davranmasından bıktım keşke herşey eskisi gibi olsa georgeun gerçekten beni sevdiğini anlayabilsem şu anda karşımda oturup beni dikizlemeyi bırek dese içimdeki düşüncelerden lenanın sesiyle irkildim."inat etme yaa ne olacak yani gelsen kim karışacak sana " dedi."uğraşmayın benimle" diye söylendim jessde lafa atıldı."tamam öyle olsun ama evde tek kalma korkuyorum george 'u arasak"yerimden kalktım."sakın ama sakın" ikisinede parmağımı gösterdim cümleme devam ettim."sinirlendirmeyin beni ben yatıcam siz gidin" deyip yatak odama çıktım.
arkamdan kapı sesini duydm evden çıkmışlardı.korna sesiyle yattığım yerden kalktım perdenin ucundan dışarı baktım dışarda epey pahalı iki araba duruyordu lena ve jess arabaya bindiler ben böyle kornanın içinede..
geri yatağıma uzandım telefonun sesiyle "yeter" bu ne böyle telefonda kimin olduğuna bakmadan" jess ve lena eğer salak birşey yapıp beni bara çağırıyorsanız sizin ben varya "telefonun ucunda georgeun sesini duyunca "ee sizin ben varya" "george" diye yataktan zıpladım (zıplamadım uçarak yatağa giriştim)"hazırlan seni alıcam tamı tamına 15 dk var hadi" "nereye gidicez" diye sordum "zamanın gidiyor 14 dk kaldı" telefonu kapattı.ne giyeceğim ben şimdi "tuvalet giy" heh bir sen eksiktin iç ses kış uykundan uyandın heralde.iç sesim aramıza döndü."oo biri bizimi özlemiş" geldiğin yere geri git dedim"kızım zaten ben senin içindeyim"
offf iki dk üstüme kırmızı mini dekolteli bir elbise giydim saçıma maşa yapıp kızların yaptığı rutin işleri hallettim tam ayakkabımı giyeceğim kapı alacaklı gibi çalmaya başladı "geleni varya" kapıyı açtım "tam bir dk geçiktin angel ben ne dedim ha " dediğimi duymadı iyiki
sokağa çıktım "geleni ne yyapacan ben duydum" "hiçbir şey sanane " diye tersledim arkasından dil çıkardım arkasını döndü"o dilini içeri sok yoksa " deyince ağzımı kapattım oda anlayınca sırıttı.
"peki nereye gidicez" dememle gözlerim büyüdü karşımda bir tane siyah son model araba duruyordu "atla hadi" " nereye gideçeğimizi söylemedin olmaz" dedim " ha söylemeyi unuttum çok güzel olmuşsun da o elbisenin boyu değilde dekoltesi çok".." çok ne" dedim "sen anladın" deyip arabaya binmeye sürükledi "yerini söylemedin gelmicem senin ne yapacağın belli olmaz" dedim. bir anda ayaklarım havaya kalktı " bırak lan sapık imdatt yardım edin" deyip sırtına vurmaya başladım "fayda etmeyeceğinin farkındasın değil mi?" arabaya itti kapıyı kitledi kaçamadım hiç konuşmadım arabada telefonumu alıp kurcalamaya başladım mesaj bölümünde görmediğim kişiler bana masaj mı atmış arkadaşım kevanın mesajlarını okudum
selam
cevap niye vermiyorsun
küsmüyüz
angel
ohaa daha devamı var kevine mesaj attım" küs değiliz işlerim vardı canım sonra konuşuruz" 2dk olmadan mesaj geldi "tamam seni almaya gelirim yarın buluşuruz belki"
tam mesaj yazıcam telefonumun alınması bir oldu "ne yapıyorsun sen ne hakla" mesajları okudu "kevin kim" "sanane bırak inecem ben" dedim"bu arabadan çıksa çıksa ölün çıkar" deyip yola baktı insan sevdiğini tehdit edermi ya?
1 saat sonra..
evet 1 saattir hiç konuşmadan bir yere gidiyoruz ani bir frenle durduk resmen cama yapıştım tamam vampirsinde fanilerin olduğu bir dünyada yaşıyorsun ne bu asabilik anlamadık gitti
"in" sessizlik birden korkuya dönüştü georgeun in demesiyle kapıyı açtım karşımdaki tabelada black bar yazıyordu."ben bara gitmek istemiyorum " sen öyle san deyip beni bara sürükledi.aşağı kata indiğimizde anlarsınız ya koku dans edenler dahaa neler "sen burda bekle " sadece tamam dedim .
yanıma biri geldi sarhoş olduğu her halinden belliydi."bu gece müsait misin " dedi "sanane birazdan sevgilim gelir git burdan" göt korkusu insana herşeyi yaptırır.adam hala bana sırnaşıyordu "ben söyledim" dedim george adama vurduğu gibi..korumalara "bu adam burdan sağ çıkmayacak dedi"
arabaya doğru sürükledi "seni 2dk yalnız bırakmaya gelmiyor"
**********
uzun zaman sonra yazdım sınavlar başlıyor by eyw.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
higschool vampire
Vampirelisede bir insan en fazla ne yaşayabilirdi ki? hayatı birden alt üst olan bir kızın duyduklarına ve gördüklerine inanamayacaksınız ......