yeni gelenn...

575 31 3
                                    

lena ve jess ile öğle arasında konuşmaya daldık.lenanın plotanik aşkı kai jess ile benim dalga konumuzdu.çocugun haberi yoktu ama lena ona aşık olmuştu.kai george yakın arkadaşlardı.çete halinde dolaşıyordu. lena derlerden bıkmış çogunlukla uyuyordu.haa ben ve george eşleşme konumuza gelirsek ogün tenefüse çıktıgımızda yanına gittim.                                                                                                     -merhaba                                                                                                                                                       -selam                                                                                                                                                             -şeyy biliyosun hoca bizi eşleştirmişti ne zaman ödeve baslıcaz.                                                                  -hfta sonu buluşuruz dedi telefon numarasını verdi nasıl olacaktı bu iş                                                         o değilde lena ve kainin eşleşmesi çok değişikti çünkü lena onla bir diolog kurarsa kesin bayılacaktı.lenanın ağzı bir karış açık sanki içine düşücekti,jessle gülmekten öleceğiz dalga geçiyoruz hiç umrunda bile değildi kai kim lena kimdi ama lena iyi kızı bir tanısaydı aşık bile olabilirdi.Bu çocuğun neyi lenayı etkilemiş olabilirdi.sınıfa yeni bir çocuk geldi georgen kuzeni adı mark esmer yakışıklıydı sınıfa gelir gelmez jess ile sıra kavgası yaptılar.Anlaşılan gözü jessdeydii....

higschool vampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin