SOĞUK GECE !

334 24 2
                                    

VAMPİR Mİİİ?                                                                                                                                                 BU doğru olabilir miydi ben sadece vampirleri kurgu sanmıştım.                                                                   -peki o ev neydi karanlık ürkütücü olan                                                                                                          -o eve bir daha gelmiceğini söylersen anlatırım şu anda senin karşında durmak bile benim işimi zorlaştırıyor                                                                                                                                                     -bu mark kim odamı vampir yoksa öldürdünüz mü?                                                                                       -markı george kaçırdı ne yaptığını bilmiyorum o gün hani hatırlamadığım ogün varya george beni vampir yaparken mark bizi görmüş george onu gördü ama ordan sonrasını hatırlamıyorum peki lena nasıl?         -onu bilmiyorum sana son birşey sorucam peki kai ,kai vampir mi?                                                               -kai georgedan sonra ikinci liderimiz                                                                                                               -neee hayır lenaya birşey yaparmı pekii                                                                                                        -yapamaz o gerçekten lenaya aşıkk ama george birşey derse orasına karışma haa sen sakın georgedan ayrılıyım deme şu aralar senden şüpheleniyor normal davran                                                                       -bunu söylemen mantıklı mı sence jess senle eğlendiğimiz günleri çok özledimm eskisi gibi olamayacakmıyız diye soru sormuştum ki jess bana gitmemi söyledi                                                           -neden gideceğim hiçbirşey anlamadım                                                                                                         -george ve kai geliyor                                                                                                                                     -tam kaçacaktım ki george mesaj attı                                                                                                                -sevgilim epeydir görüşemiyoruz akşam buluşalım mı?                            ne yazacaktım ben bunun cevabını onu görmek istemiyorumm jess buluş diye israr ediyordu bir yandanda ölmek istemiyordum tamam dedim kaçıp uzaklaştımm georgela bizim evin sokak başında buluştukk                                     -george neden okula gelmiyorsunn ?                                                                                                         -gelicem sevgilim merak etme           sevgilim demesinden nefret ediyorum kendimi söylememek için zor tutuyorum                                                                                                                                            -senin çeten nerde?                                                                                                                                   -kaiyi biliyorsun markda dedi telefona bir mesaj geldi                                                                                -nereye gidiyorsun hiç birşey söylemiyecek misin?                                                                                   -işim varrr deyip hızlı hızlı bir yere gidiyordu takip etsem anlar mıydı?                                                      -hava çok soğuktu george beni eve sokup gitti.                                                                                         -lena beni arıyordu meşgulum deyip telefonu kapattımm....

higschool vampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin