UYANIŞ MERASİMİ

287 23 2
                                    

Artık angelların yerini biliyorduk jessin markı kaçırması hiç iyi olmadı markın uyanış merasimi geç kalıyordu. iki hafta sonra 18 yaşına giriyordu evet mark doğuştan bir vampirdi istesede istemesede o bir vampirin çocuğu eğer uyanış merasimi olmazsa bir insanın kanını emmezse gerisini ben bile bilmiyorum kai kapıyı çaldı kai:
uyanış merasimine az kaldı ne yapacağız aissh jess neden kaçırdın keşke onun doğuştan vampir olduğunu söyleseydik.                                                                                                                                    george:                                                                                                                                                           uyanş merasimi görkemli olsun hazırlık tamamsa koreye gidiyoruz kurbanları hazırlayın kai sen korelisin değilmi?       kai doğuştan vampir değildi ama 108 yaşındaydı.görünümü ise 18 uyanış merasimlerini   kai düzenlerdi.                                                                                                                   kai:                                                                                                                                                                hazırlıklar tamam koredeki vampir liderleri bizi bekliyor peki ya onları bulursak ne yapacağız?                    george:                                                                                                                                                             jessi gördüğüm yerde artık yaşamıyacak mark zaten yeni vampir lena ve ange bize kalmış istediğimizi yaparız   diyip.kahkaha attı .                                                                                                                             --------------------------------------------------                                                                                                            vericiyi öğrendikten sonra hemen bir otogara gittik 5 kişilik seul bileti aldık sanki bizi bulamıyacaklardı ölmekten korkuyordum jess markın onu sevdiğini öğrendikten sonra sevinemedi bu aşk kısamı sürecekti .otobüse bindik telefonum çalıyor arayan babam:                             telefonu babamıı özlediğimden açtım ama konuşmadım sesini duymak bana yetiyordu.seul güzel yermiş hızlı hızlı bir otele girdik girer girmez jessin vampir hissi ben bu oteli hiç gözüm tutmadı dedi ama en gizli otel burasıydı jess:                                                                                                                                            hayır çok geç kesin bu adam bize doğru birileri geliyor dedi .                                                                   mark:                                                                                                                                                            kim geliyor ben hiç kimseyi görmüyorum                                                                                                   jess :                                                                                                                                                           görmezsin tabi 25 km ötedeler hissediyorum galiba bizim için geliyorlar o arabada hiç insan yok koku alamıyorum hadi gidelim çabukk                                                                                                                Arkadaşlar! HİKAYEMİ BİRAZ GEÇ YAZDIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM OKUYUCULARIMA TEŞEKKÜR EDERİM YORUMLARINIZI LÜTFEN YAZIN EKSİK YADA FAZLA SAYGILARIMLA BAE SUNNY(GÜL GOT7 2PM )

higschool vampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin