Bölüm 1

2.1K 187 251
                                    

Başlama Tarihinizi Buraya Yazabilirsiniz⚘🌼

TDK olmadığım için hatalar olabilir.

Emeğim için lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin.

🦋

Gözlerimi açtığım zaman, rahat bir yatakta olduğumu anladığım anda, bir süre daha uyumak için gözlerimi kapattım. Bunu yaptığım zaman alnıma soğuk bir elin dokunması yüzünden gözlerimi tekrardan açtım. Alınıma dokunan ele ait ince bileği tutsam da karnımda hissettiğim acıdan dolayı gözlerimi tekrardan sıkıca yumdum. Acıdan kaynaklı olarak da düzgün bir şekilde hareket edemedim. Yüzümü buruşturduğumda alnıma dokunan genç kız, "Hareket etmemelisiniz leydim!" beni uyarmasıyla zorda olsa gözlerimi açarak alnıma dokunan hizmetçi kızın yabancı yüzüne şaşkınca baktım. Bu kız da kim?

"Sen de kimsin?" mırıldandım. Ama sesimin kısık olmasında dolayı beni duymamış olacak ki yanımdan ayrılıp, yüksek bir sesle, başkalarına seslenmeye başladı.

"Genç efendiye haber verin, leydi uyandı!" diyerek odadan ayrıldı. O gittiğinde acıyı umursamadan yataktan kalkmak istedim. Doğrularak bulunduğum bu yabancı odada etrafıma bakınmaya başladım. Oturduğum beyaz ve rahat yatak, yatağın her iki yanında küçük komidiler, standart olan giysi dolabı, çekmeceli bir ayna ve ortada ise karşılık duran uzun kahverengi iki kanepe ve onların ortasında duran küçük dikdörtgen sehpayı da unutmamak lazım. Lüks ve çok iyi dekore edilmiş bir odadayım, yani beni bulan kişi düşük bir soylu değil. Etrafıma bakınmayı bırakıp ayağımı yumuşak örtüden çıkartarak soğuk zemine koydum. Çıplak ayağım soğuk zeminle birleştiğinde içimden de bir o kadar soğuk bir ürpertinin geçtiğini hissettim.

Bir anlık duraksasam da kendimi hemen toparladım. Tekrardan ayağa kalkmak için hareketlenmemle dengemi kaybedip yere düşmem bir oldu. Dizlerimin üzerine düştüğümde, acıyla yüzümü buruşturarak elimi acının kaynağı olan karnıma koydum. Üzerimdeki beyaz saten geceliğin açılan yaramdan dolayı kırmızıya boyanmasına kısa bir bakış attım. Hemen sonra tekrar ayağa kalkmak için yataktan destek aldım. Ben yerden kalkamadan odaya birkaç kişi girdi, onlara bakmak için kafamı kaldırdım. İçeriye genç kumral saçlı ve mavi gözlü bir adam ve yanında orta yaşlarda olan beyaz saçlı ve kahverengi gözlü olan kadınla, kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü çift girdiğinde yanlarındaki hizmetçi aceleyle bana koştu. O hizmetçi beni kaldırırken yaşlı kadında yanıma gelerek endişeyle konuşmaya başladı.

"Kızım, iyi misin?" kalkarken bana yardım etmek istedi. Kadını tanımasam da bana dokunma şeklinden bile az çok bir şeyler döndüğünü anladığım için, bu yüzden de onu itmekten kendimi alamadım. Onu iterken oluşan etkiyle bende, daha önce destek aldığım yumuşak yatağa düştüm.

"Bana dokunmaya nasıl cüret edersin!" etrafıma bakındım. Arkadaki ikili beni dikkatlice incelerken, o kadın sahte bir üzüntüyle bana bakmaya başladı. Arkadaki adam da konuşmak için tam ağzını açmıştı ama o konuşmadan araya girerek sinirle, "Siz kimsiniz?" sordum. Sorumu duyunca o kadın bu sefer gerçekten de şaşkın bir biçimde bana baktı. Kim olduklarına bakmadan, ne cüretle bana dokunurlar!

"Tatlım, ben senin annenim hatırlamıyor musun?" sorarken tekrardan koluma dokunmak istedi. Bunu yapmak istediğinde geri çekilerek bana dokunmasını engelledim ama yara yüzünden düzgün bir şekilde de ondan kaçamadım.

Karşımda duran insanların kim olduklarını bilmesem de tehlikeli bir durumda olduğumu anlayabiliyorum. Dün olanlar yüzünden başımı belaya sokmuşum gibi duruyor.

1 Beden 2 Ruh | Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin