YOLLAR VE RÜZGAR

96 17 3
                                    

YOLLAR VE RÜZGAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YOLLAR VE RÜZGAR

Chanyeol.

Kahverengi kıvırcık saçları, uzun boyu, beyaz teni, yakışıklı yüzü ve cana yakın tavrıyla kasabada oldukça sevilen ve popüler olan biriydi. Sevmeyi ve sevilmeyi güzel bulurdu Chanyeol. Herkesi sevmeye çalışırdı. Herkesle konuşmaya, onlarla kaynaşmaya çalışırdı. Yetenekli biriydi ayrıca. Gitar çalabiliyordu, çok güzel resim çizerdi mesela. Sesi çok güzeldi, herkes ondan şarkı söylemesini isterdi. Arabalara ilgi duyardı. 'Güzelim' diye seslendiği, yıllardır baktığı, kimseyi içine almadığı bir arabası vardı. Çok özenle bakardı arabasına. Bir zarar geleceği için kimseyi bindirmezdi. En ufak zararda çok üzülürdü.

Baekhyun.

Kahverengi düz saçları, orta boyu, hafif beyaz teni, güzel yüzü ve hırçın tavırlarıyla kasabaya yeni taşınmıştı. İnsanlarla çok anlaşamazdı Baekhyun. Çünkü eninde sonunda onlarla kavga çıkıyordu aralarında. Baekhyun'a göre bu onun suçu değildi. İnsanlar, iki yüzlü ve kötü canlılardı. Böyle insanlara dayanamadığı için sürekli aralarında hafif atışmalar olur, Baekhyun'un açık sözlülüğü yüzünden atışmalar büyür, kavga çıkardı. Ve arkadaşlıkları -Baekhyun'a göre bu arkadaşlık değildi.- biterdi. Zaten Baekhyun'un böyle kişilere ihtiyacı yoktu. Kendisi de gayet böyle yaşayıp gidebilirdi. Baekhyun'un bu hırçın tavırlarının aksine yaptığı şeyler insanları âdeta şaşkına çeviriyordu. İnsanlar onun bir serseri olmanısı bekliyordu. Ancak Baekhyun öyle değildi. Evinde çiçekleri vardı. Sahiplendiği 1 kedisi vardı. Odasında çektiği, her türden fotoğrafları vardı. Doğa, insan, hayvan. Gördüğü güzel şeylerin fotoğrafını çekmeyi severdi çünkü o. Odasında onlarca kez okuduğu halde hâlâ bıkmadan tekrar tekrar okuduğu kitapları vardı.

Kader.

Bu ikiliyi, bir sıcak yaz gününde bir araya getiren şey.

Bir araba, bir parti çıkışı, kaybedilen yollar, kulağı okşayan müzik.

Ve içinde kaybolunan duygular.

Bir yaz gününde kader tarafından bir araya getirilen bu ikili, kulaklarını okşayan müzikle, kaybedilen yollarla beraber içinde âdeta kayboldukları duyguları bulabilecekler mi?

🌙

YOLLAR VE RÜZGAR, Eylül'de sizlerle!

#SummerFestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin