Special Note

174 44 15
                                    

selam benin muhteşem okuyucularım.Sizle çok ama çok önemli -yb ile ilgili -bir konuda konuşma gerek.Okurmanız gerek.

  Evet bu yb değil ama en az yb kadar önemli.

Arkadaşlar hikaye daha 3 bölümlük biliyorum.Şimdi bazılarınız neyin kafasi bu diyor olabilir ama insan harcadığı emeğin karşılığını almak ister.Okuyucu sayısı hergün artıyor ama vote ve özelliklede ilham kaynağım olan yorumlar gelmiyor.Yb isteyenlere sesleniyorum bu hikayeye ilham veren şey yorum.Kısadır şekilde duygu ve düşüncelerinizi kusurları ve beğendiğiniz yerleri lütfen ama lütfen belirtin ve okudugunuz bölümlere vote verin.

  Yb icin çok uğraşıyorum ama bir türlü istediğim gibi olmuyor.İlhama ihtiyacım var.Şimdiye kadar 7 kere silip yazdım.Aktiv olun lütfen burda olduğunuzu belli edin çünkü Gercekten buna üzülüyorum.

  Şimdi gelelim diğer konuya..kapak hazırlamakta biraz özürlüyüm.Elimden geleni yapıyorum ama hala bana cazip gelmiyor belkide uygulama yüzündendir.Sizden kapak istemiyorum sadece önerdenizi istiyorum.Hikayeye ilgi çekmek için baya önemli bir unsur olduğunu biliyorsunuzdur...

Beni çektiğiniz için teşekkür ederim ve yb ne zaman gelecek diyenlere,yorum sayısı ve vote sayısı artisa geçip ilham perisi bana uğradığı an.

  Sizi tahmin edemeyeceğiniz kadar çok seviyorum <3

It's Getting DarkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin