Levi Ackerman

2.9K 47 22
                                    

Sıkıcı bir günün ardından sen ve bütün arkadaşların yemek masasına oturmuştu. Hepsiyle muhabbet ederken kaptanı bekliyordun. Yani aşık olduğun adamı. İçinde biriken ve yıllardır açılmak isteyen sen bı şekilde hep cesaretini kırıyordun. Ama kararlıydın ve bu akşam açılacaktın. Arkadaşlarınla muhabbet ederken kaptanın yan masada Oluo ile konuştuğunu gördün ve hafif tebessüm etti. Sen onu izlemeye o kadar dalmıştın ki sana baktığını sonradan farkettin.

Sen hafif tebessüm edip pembeleşince önüne döndün ve yemeğe devam ettin. Artık yatma vakti gelince biraz dolaşmaya karar verdin ve kaptana teklif sunmaya gittin. Ofisinin kapısına vurmadan "gir" komutunu duydun ve içeri girdin. " Kaptan,hava çok güzel dışarı çıkmak ister misiniz?" dedin çekingen bı tavırla. O kadar yakın değildiniz ama uzakta değildiniz aranızda değişik bı enerji vardı. " Tabi yn, bekle biraz" dedi kaptan ve kafanı sallayıp dışarda beklemeye başladın.

Kaptan çıkınca sessizce surların üstünde yıldızları izlemeye başladınız. Sen ona baktın. Gökyüzüne bakıyordu aynı kendi göz rengine sahip olan gökyüzüne. O an onu öpmek istediğini farkettin ama tuttun kendini. Ve muhabbet etmeye karar verdin. "Kaptan,size bir sey sorabilir miyim?" Dedin ve sana baktı kafasını salladı. " Hiç birini sevdiniz mi? Dedin bı hevesle merak ediyordun. İçinden 'hayır' diyordun 'hayır olmamalı' ve cevabını biraz uzun sürede verdi.

"Aslında... Kimseye karşı duygusal bir şey hissetmedim ama son zamanlarda dikkatimi çeken biri var" dedi gözlerinin içine bakarak. Yutkundun ve canının yandığını hissettin. Gözlerini kaçırdın. " Hm peki haddime değil ama kim bu" dedin içindeki kıskançlığı dizginlemek için. Saklama gereği duymadın artık sıkılmıştın sürekli birilerini kaybetmek istemiyordun. Ve Levi'a açılacaktın.

" Gerçekten öğrenmek ister misin?" dedi tuhaf bı ses tonuyla. Gene etkilenmiştin ve belli etmemeye çalışıyordun ama imkansızdı yutkundun ve kafanı salladın. Ellerini cenene koydu ve sana yaklaştı " Sasha'yla konuşurken duydum seni hoşlandığın biri varmış ve bu kişinin kim olduğunu bilmek zor değil. Sadece senden duymak istiyorum Yn" gözlerini açıp bir süre ona baktın. Cesaretin bir anda yok olmuştu. Ama bu anlık bir şeydi ve kendini tutamadın "seni seviyorum Levi" dedin bı çırpıda.

" Seni seviyorum demek basit gelebilir evet ama benimki basit klasik olan o iki kelime değil. Ben seni seviyorum, kişiliğini,sesini, insanlara olan tavrını,gülümsemeni,sinirlenmeni,uyurken görünen yüzünü, görevlerde yaptığın hareketleri,bize gösterdiğin şeyleri,ellerin, yüzünü,saçını gözlerini... Tanrı dünyada acı yaşattığı her kişiye bir mucize gönderirmiş ve sen benim mucizemsin Levi. Ben mucizemi seviyorum. Ben sen olan seni seviyorum. Karşılık beklemiyorum. Sadece bil istedim. Seni seviyorum Levi" sözlerini bitirir bitirmez dudaklarının üzerine kapanan sıcak ve tatlı dudaklar olduğunu anlaman biraz kısa sürdü. Onun dudakları.. Sevdiğin adamın dudakları..

Karşılık verdin bı süre öpüştükten sonra çekti dudaklarını ve alnını alnına yasladı. " Beni iyi dinle velet. Çünkü bir daha tekrar etmeyeceğim. Bu aralar dikkatimi çok çekiyordun ve Erwin bana senden hoşlandığımı söyledi. İnkar ettim ve seni takip ettim. Senin her şeyini sevmeye başladım. Kedileri sevmeni,onlara mama vermeni,gülüşünü,muhabbetini,sesini her şeyini sevmeye başladım ve merak ettim. Seni tanımak istedim ve işte burdayım. Seni tanımak istiyorum. Yn, benimle tanışır mısın?" Dedi gülümseyerek.

Dolu gözlerle baktın ona ve kafanı salladın " Seni tanımayı çok isterim." Dudaklarını onunkilere bastırdın. 
Ve artık mutluydun. Sevdiğin ve tanışacağın adamla..

•••••

Herkese merhabalar. Bu benim ilk hikayem olacak o yüzden yanlışlarım olursa kusura bakmayın.😖😖

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Attack on Titan en sevdiğim animedir. En favori ve en sevdiğim karakter ise Levi Ackerman. Sizin de fikrinizi öğrenmek istiyorum.

Aynı zamanda shiftingle de ilgileniyorum. Ama bayadır denemiyorum. Raven metodu ile denemiştim ve baya belirti almıştım. Hogwarts için denediğimde kulenin ucunu bile görmüştüm. Bence her insan denemeli. Denemek bile mutluluk veriyor.

Her neyse çok konuştum. Kendinize iyi bakın ve sağlıcakla kalın ✨

ATTACK ON TİTAN ONE SHOT |+18|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin