Modern AU!!
••••
Zeke, söndürdüğü sigarasını balkondan aşağı attı. Oturduğu balkonda beklemeye başladı. Az sonra o gıcık kız dışarı çıkacak ve bağıracaktı. Heyecanla beklerken, olmuştu. Kız dışarı çıkıp bağırmaya başlamıştı. "Kaç kere diyeceğim?! Anlamıyor musun sen?" Sinirle yukarıya doğru bakarken, Zeke göz kırptı. " Bilmem, anlamıyorum galiba." Sonra tekrar bir sigara daha yaktı. O sırada genç kız, sinirle köpürerek yukarı çıkmak için balkondan çıktı.Zeke, keyifle sigarasını içmeye devam ederken çalan zil ile ayağa kalktı. Aynaya bakıp kapıyı açtı. Genç kız onu itip eve girdi. Kendini koltuğa bırakırken arkasında ki sevgilisine baktı. " Nefret ediyorum o cadı kadından! Onun yüzünden hep kavga ediyor gibi yapıyoruz." Zeke kıkırdadı. " Hey, o bizim ev sahibimiz." Genç kız gözlerini devirdi ve ayağa kalktı. Zeke'nin kucağına yerleşirken ona baktı. " Ne zaman bitecek bu, peki? Seninle olmak istiyorum." Zeke kıkırdayarak ayağa kalktı. Elindeki şampanyayla beraber dönerken, genç kız televizyona bakıyordu.
"Hep benimle olmak istiyorsun, ha?" "Evet." " Beni seviyor musun?" "Tabii ki seviyorum Zeke! Bu da soru mu?" Kız hayretle ona baktı. "Bir şey mi var?" Sevgilisinin yanına oturup ellerini tuttu. "Bana söyleyebilirsin." Zeke derin bir nefes aldı. "Taşınmayı düşünüyorum. Ama tek değil." Genç kız, duyduğu ley ile beyninden vurulmuşa döndü. Onu yalnız mı bırakacaktı? Kiminle gidecekti? Aldatılıyor muydu? Ayrılık konuşması mıydı bu?
"Ne saçmalıyorsun sen?" "Duydun beni. Uzun zamandır düşünüyorum. Taşınmak istiyorum." Yn, ayağa kalktı. "Kiminle gideceksin?" desi zorlukla. "Ayrılmayı mı düşünüyorsun?" Gözleri dolu dolu sevgilisine baktı. Zeke ayağa kalktı. Ellerini kızın yüzüne koyarak onu kendine çekti. "Yn, saçmalama. Tabii ki ayrılmak istemiyorum. Aslında..." derin bir nefes aldı. " Seninle gitmek istiyorum. Evlenmek istiyorum." Yn, duyduğu şey ile şok olmuştu.
"Nereye peki?" "Okulun yanına taşınalım. Bir ev tutarız." "Ama yapabilir miyiz?" "Tabii ki. Teklifimi kabul et." Zeke yavaşça yere eğilerek cebindeki yüzüğü çıkardı. "Benimle evlenir misin?" Yn şok içerisinde ona bakarken, ağlamaya başladı. "Evet! Evet! Evet!" Zeke onu havada döndürürken dudaklarına bir öpücük kondurdu. İkili dudaklarını birbirlerinden ayırmıyordu. Ta ki bir ses suyana kadar.
"İğrençsiniz." Eren odadan kafasını uzatıp onlara bakıyordu.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATTACK ON TİTAN ONE SHOT |+18|•
FanfictionAttack on Titan karakterleri ve reader kitabıdır.