Reiner Braun

851 31 51
                                    

Genç kız kafasını kaldırıp baktı genç çocuğa. Reiner Braun... Birlikte ki en popüler ve kızların gözdesi Reiner Braun. Etrafı yine çevrilmiş bir şekilde arkadaşlarıyla muhabbet ediyordu. Arada gülüyordu ve bu genç kızı da güldürüyordu.

Daha fazla bakmak istemedi genç kız. Çünkü onunla pek iyi anlaştıkları söylenemezdi. Reiner biraz flörtöz bir tipti ve her kıza nerdeyse aynı davranıyordu. O da onlardan biri olmak istemiyordu. Gücü ve başarısı ile konuşulmak istiyordu.

Reiner ise genç kıza kısa bir bakış atmıştı. Son günlerde,özellikle yemekhane de bu kızla çok göz göze geldiği için merak edip izliyordu. Güzel bir kızdı,çevik ve hareketli,cesur ve başarılı. Duyduğuna göre de kaptan Levi onu takımına almak istiyordu. Reiner'a göre cazbedici bir kızdı.

Ayağa kalktı genç çocuk ve yatakhaneye yürüdü. Berthorold'a yıldızları izlemek istediğini söyledi ve çıktı. Ülkesini düşündü ağacın altında otururken. Ülkesini, verdikleri sözleri,annesini ve Marco'yu... Çektiği vicdan azabı her gün daha da büyüyordu. Okulda verdikleri eğitime göre buradaki insanlar şeytandı. Ama burada yaşayalı asıl şeytanların kendileri olduğunu düşündü Reiner. Ama onlarda daha çocuktu. Annie, Reiner, Marcel ve Berthorold... Hepsi beyni yıkanmış bir çocuklardı ve eğer yaşasaydı en büyük vicdan azabını Marcel çekecekti.

Genç kız ağacın oraya vardığında yalnız olmadığını gördü. Reiner tüm endamı ve yakışıklılığı ile orada oturuyordu. Düşünceli olduğunu gördü genç kız ve yanına gitmek de tereddüt etti. En sonunda gitmeye karar verdi. Reiner'ın yanına vardığında göz göze geldiler. Kafasını eğdi genç kız ayak ucuna bakarken " oturabilir miyim?" diye sordu genç çocuğa.

Genç çocuk kaslarını kaldırdı hafif şaşkınlıkla. Genelde buraya kimse gelmezdi. O da çektiği vicdan azabı her taştığında burada ağlardı. Genç kıza kafasını salladı ve gökyüzüne baktı. Genç kızın şampuan kokusu, burnuna geliyordu. 'Çok güzel' diye geçirdi içinden Reiner.'En azından güzel bir şeyler var diye'geçirdi.

Genç kız Reiner'a çevirdi kafasını. Konuşmak istedi bir anda. Onunla,en son konuştukların da pek iyi şeyler olmadı ve buzları eritmek istedi. Hem de onun için güzel bir adım olurdu. " Burası çok güzel değil mi?" diye sordu. Reiner genç kıza bakarak hafif tebessüm etti. "Tek güzel olan burası değil"dedi kızın gözlerinin içine bakarak tok sesiyle. Kız yutkunup kafasını çevirdi.

Derin bir nefes alıp tekrar konuştu. "Hep böyle flörtöz müsün sen?" Diye sordu hafif sinirle. Aslında,Reiner'ın flört etmeye çalışması hoşuna gitmişti. Ne de olsa yakışıklı ve genç bir delikanlıydı. En popüler erkek oydu. Kızların gözdesiydi.

Reiner ise kızlarla flörtleşmeyi, kafasını dağıtmak ve zaman öldürmek için yapıyordu. Kafasında ki bazı düşünceler, bu tarz yöntemle azalıyordu. " Bilmem öyle miyim?" diye sordu genç kıza fısıldayarak. Genç kız yutkundu yeniden. Ondan çok etkilenmişti. Şu an yerinde kim olsa etkilenirdi. Reiner... 'Ah,başımı yakan çocuk' diye geçirdi içinden. Sadece bir hoşlanma olsun diye dua etti.

" Evet,gayet de öylesin. Hatta bal gibi diretk flörtözsün"diye söylendi hafif sinirle. Reiner bir kahkaha attı. Genç kız şaşkınca baktı ona. Onun melodik ve tok sesi hafif yankı yaparken,utanarak kafasını çevirdi. 'O...O çok güzel gülüyor' diye geçirdi içinden yine.

"Sende bal gibisin, fıstık" dedi Reiner kızın yanağından bir makas alarak. Gülümsedi ve ayağa kalktı. "Geç oldu,yasak saati gelmeden yataklara geçsek iyi olur" dedi üstünü silkelerken. Genç kız kafasını salladı ve ayağa kalktı. " İyi akşamlar, Reiner" diye ayrıldı çocuğun yanından. Genç çocuk bir müddet arkasından baktı genç kızın. Sırıttı. Kalbi hızla çarparken duraksadı. 'Siktir,bu hiç iyi olmadı işte'diye geçirdi içinden.

°°°
Hepinize merhabaa!!! Bu bölümde Reiner aşkım için. Onu da çok seviyorum. Lütfen,onlara da hak verin ve objektif bakın animeye.

Bu arada bu yazdıklarım benim Dr'mda olacak şeyler. Yani Aot'ye shifting yaptığımda bunlar gerçekleşecek ve her karakter için ayrı bir scriptim var. Çok heyecanlı ve doyumsuzum😖🥳

Bu arada gerçekten düzenli bölümler atmaya çalışıyorum. Lütfen oy verin,kendimi bı tuhaf hissediyorum. Kitabım 17 okunma gözüküyor ama sadece 5 oy😰. Lütfen oy verin.

Her neyse iyi günler dilerimmm!!!

ATTACK ON TİTAN ONE SHOT |+18|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin