Kucağında odaya geldiğimizde ayağıyla kapıyı ittirerek açtı. Bu esnada hararetli bir öpüşmenin içerisindeydik. Dilini o kadar iyi kullanıyordu ki.. aynı şekilde karşılık veriyordum, dudaklarımızdan çıkan sesler bile tahrik ediyordu. Ellerimle saçlarını çekiştirdikçe avuçları içinde olan kaçlarımı sıkıyordu.
Birden yatağa bıraktı beni. Üstüme çıkmadan hemen önce gömleğini düğmelerle zaman kaybetmek istemediği için tişört çıkarır gibi çıkarıp odanın bir yerine fırlattı. Ben de bacaklarımı aralayıp onu üstüme bekledim. Hemen bacaklarım arasına yerleşti. Tekrar öpüşmeye başladık. Dudaklarımı dişledikçe daha fazlasını istiyordum. Nefes almak için ayrıldığımız kısa anda başını ensesinden tutup boynum ve göğsüm arasında bir yere bastırdım. Anında itaat edip tenime morluklar bırakmaya başladı. Göğsümün üstünde emilmedik yer bırakmadığına emindim.
Kafasını kaldırıp bana baktı. Aralanmış dudaklarım ve hızlı hızlı inip kalkan göğsümle ben de ona bakmaya çalıştım. Kulağıma yaklaşıp dilini gezdirdi.
" Gördüğüm en güzel ten bu."
"Imm daha fazlasını istiyorum."
"İstediğini alacaksın."
Üstümde doğrulup elbisemi başımdan geçirerek çıkardı. Mor dantelli iç çamaşırlarımla yatakta uzanıyordum. Bir süre bedenimden gözünü alamadı. Daha sonra canı yanmaya başlamış olacak ki pantolonunu çıkardı. Baksırının üstünden bile belli olan kabarıklık beni heyecanlandırmıştı. İstemsiz dudağımı ısırdım. Tekrar üstüme eğilip tek hamlede sütyenimi çıkardı. Göğüslerimden birini ağzına alıp emmeye başladı. Diğerini ise sıkıyordu. İnlemeye başlamıştım. Emmekle meşgul olduğu göğüsümün ucunu dişlerinin arasına alıp çekiştirdi. Dudaklarımdan tiz bir inleme çıktı. Ellerimle çarşafı sıkıyordum. Bir süre de diğer göğsümle ilgilendikten sonra diliyle göbeğime kadar geldi. Göbeğime minik bir öpücük koyup daha da aşağılara, kasıklarıma indi. Kasıklarıma bıraktığı öpücükler vücudumun karıncalanmasına sebep oluyordu. Daha sonra kilodumu bacaklarımdan indirip çıkardı. Odanın bir köşesine fırlatıp hemen olduğu yere geri döndü. Vajinamın üst kısımlarında minik öpücükler devam etti ama daha sonra daha da aşağıya indi. Vajinamın dudaklarını dişlerinin arasına alıp acıtmayan ısırıklar atmaya başladı, artık inlemelerimi kontrol edemiyordum. Dilini iç kısımlarıma doğru sokunca ben de kafasından daha da kendime bastırmaya başladım.
"Yiğiitt...ah çok.. ah devam et."
İnlemlerim arasında kurmaya çalıştığım cümle onu da şevke getirmişti. Dil darbeleri daha da arttı o darbeleri arttıkça ben de inlemelerimi arttırıyordum hiç bitmesini istemediğim bir zevk anı yaşıyordum ama bir anda çekilmişti. Ne olduğunu anlamak için kafamı kaldırdığımda baksırını çıkardığını gördüm."Bebeğim inleyişlerini dinlemek çok güzel ama daha fazla dayanamıycam."
"Lütfen dayanma."
Bacaklarımı iyice ona yer açtım. Kendini bir iki defa sıvalayıp penisini vajinamın üzerinde gezdirmeye başladı." Yiğit nolur yalvartma."
"Şu an en istediğim şey yalvarman."
Tam girecek gibi yapıp girmiyordu.
"Yalvarırım ımm.. nolur yap artık...."
Gülümseyip bir anda girmişti içime. Büyük bir ah çekmiştim. Yavaş başlayan hareketleri zamanla hızlanmıştı. Onun da çıkardığı zevk sesleri beni iyice delirtiyordu. İçimdeyken bir yandan da sağ göğsümü ağzında eziyordu. Terden kıvırcık saçları iyice kıvrılmış onu daha da çekici hale getirmişti. Sona geldiğimizi hissediyordum ileri geri hareketleri daha da hızlanmıştı ve aynı anda bırakmıştık kendimizi.
Kendini yanıma bıraktığında nefeslerimizi düzenlemek için birkaç dakika hiç konuşmadık.
Biraz kendine geldikten sonra"Korunuyordun değil mi?"
"Evet"
"Kusura bakma ben öyle sormadan şey ettim ama."