2.Bölüm

1.6K 26 16
                                    

Yiğit'in bana sinirli sinirli bakışları tüm keyfimi kaçırmıştı. Yine de onun bu gecemi zehir etmesine izin vermeyecektim. O sevgilisiyle eğlenmeye gelmişti ben de arkadaşlarımla. Birbirimizi tanıdığımızı fark ettirmezsek sorun yoktu.
Ben bu şekilde düşünürken telefonum titremesiyle gelen mesaja baktım.
Yiğit: Tuvalete git çabuk, geliyorum.
Bir mesaja bir Yiğit'e baktıktan sonra tuvalete gitmenin doğru bir karar olduğunu düşündüm çünkü cidden sinirden tüm kasları gerilmişti ve bunu sevgilisinin fark etmemesi için uğraşıyordu.
Lavaboya gideceğimi masadakilere söyledikten sonra yürümeye başladım. Uzun koridorda yürürken biri tarafından duvar ve onun arasına sıkıştırıldım. Bu tabiki Yiğit'ti.
Sinirli bir şekilde bağırarak konuşmaya başladı mekanın sesinden dolayı bağırmasını etkisini kaybetse de beni oldukça gıcık ediyordu.
" Naptığını sanıyorsun sen? Ne işin var burda? Beni takip mi etmeye başladın?"
"Delirme Yiğit! Şu saçma sapan sorularına da son ver. Ben nerden bileyim senin burda olduğunu hı? dünya üzerinde bir gerçek var "tesadüf"diye haberin var mı bundan?"
"Aleyna bana bilmiş bilmiş konuşma. Ya Beril görse seni ne olacak düşünüyor musun?"
"Beril beni görse ne olacak allah aşkına tanımıyor beni. Sen beni buraya çağırmamış olsaydın dikkat çeken hiçbir şey yoktu. Asıl Beril bizi bu şekilde konuşurken görürse ne olur onu düşünmen lazım."
"Bilerek gelmedin yani"
"Bak ya! Hâlâ ne diyorsun hayır tabiki bilsem gelmeyi tercih etmezdim. Hem..."
Cümlemi tamamlayamadım çünkü Yiğit'in bakışları siniri bırakıp şehvete dönüşmüştü. Bedenimi arsız arsız inceliyordu ve sol elini başımın yanından duvara yasladı, sağ eliyle de kalçamdan sıkıca tutup kendine bastırdı.
"Yiğit napıyosun!?"
"Çok güzelsin."
Bedenini hafif hafif hareket ettirip bana sürtünüyordu. Bu çok tehlikeydi ama bir o kadar da zevkli.
"Saçmalama biri görecek şimdi."
Kalçamdaki elini çekip bir tık uzaklaştırdı bedenlerimizi. Hayır geri istiyordum bedenini niye çekildi.
Birden boştaki elini kısa elbisemin altından kiloduma getirdi. Kilodumun üstünden bir iki okşamadan sonra bedenim titremeye başlamıştı bile. Bu adam bana cidden bir şey yapıyordu. Kilomun kenardından vajinamı buldu ve ellerimi bastırdı. Küçük bir inlememe hakim olmadım.
"Islanmışsın bile, beni çok istiyorsun."
"Yiğit..ahh"
"İstiyor musun söyle bana."
"İstiyorum çok hem de."
Dudakları hafif kıvrılarak kibirli bir gülümseme oluştu yüzünde. Tam dudaklarıma yaklaşırken. Bir ses tüm dikkatimizi oraya vermemize neden oldu.
"Poyraaazzz"
Bu Beril'in sesiydi ve onu çağırıyordu. Hemen kendimize çeki düzen verdik ben direkt kendimi tuvalete attım ama konuşmalarını duyabiliyordum.
"Aşkım nerdesin kaç saattir?"
"Sıra vardı onu bekledim hayatım."
"Çok özledim seni gel artık hadi."
"Geldim geldim hadi çıkalım."

Bu sahte aşk sahnesine şahit olduktan sonra ayna da kendime çeki düzen verip ben de çıktım. Onların ilişkilerine daha önce hiç bu kadar yakından şahit olmamıştım. Nedenini anlamadığım bir şekilde modum düştü biraz.
Bizimkilerin yanına geldikten sonra birkaç saat hiç onlardan tarafa bakmadım ve düşünmedim. Saat ilerledikçe alkol etkisini göstermeye başladı. Pisttin ortasına doğru ilerledim ve dans etmeye başladım. Çok geçmeden yanıma bir adam geldi oldukça yakışıklıydı bana kibarca birlikte dans etmek isteyip istemeyeceğimi sordu. Gözlerim istemsiz Yiğitlerin masasına kaydı Beril'in kalçalarından tutmuş kendine bastırmış (birkaç saat önce tuvaletin önündeki biz gibi) dans ediyorlardı. Onları öyle görünce karşımdaki adama birden olur dedim. Ve yakın bir şekilde dans etmeye başladık. Birkaç dakika sonra yiğit bizi fark etmişti. Ben de o fark edince yanımdaki adını dahi bilmediğim adamla daha da yakınlaştım. Adamın önüne geçerek ona arkamı kalçalarımı sürte sürte dans ediyordum. Yiğit'te aynı şekilde Beril'i önüne aldı gözlerimizin içine baka baka başkalarıyla yakınlık yaşıyorduk. Yiğit bir süre sonra Beril'in başını tutup kendine çevirdi ve öpüşmeye başladılar. Bu görüntü beni çok rahatsız etmişti ve ordan gitmek istedim. Adama eşlik ettiği için teşekkür ettim ve bir şey demesine izin vermeden ayrıldım. Masadakilere de başımın ağrıdığını söyleyip mekandan çıktım. Eve geldikten sonra duş alıp yatağa geçtim. Mesaj sesiyle hemen telefonuma baktım.
"Yarın görüşeceğiz seninle."
Ne demekti bu beni kıskanmış mıydı yani. Neden birden mutlu oldum? hayır hayır böyle bir şey olmamalı.
"Yine ne yaptım?"
"Karşımda o kadar seksi bir şekilde durup sana dokunamamın acısını yarın çıkaracağım."
Gözlerimi devirdim ben de ne düşünüyordum. Bana dokunamadığı için sinirlenmiş sadece.
"Beril'le gayet tatmin oluyor gibiydin."
"Aynı şey olmadığını biliyorsun."
"Biliyorum."
"Yarın görüşürüz."
"Görüşürüz."

Telefonu elimden bıraktıktan sonra. İçimde tarif edemediğim bir hayal kırıklığıyla gözlerimi kapadım.

Arkadaşlar selammm. Yeni bölüm yayında umarım seversinizz.
İyi okumalar ♥️

HARMONY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin