Who kissed me?
Taennie
💋
13 Kasım 2009
Saat: 15.32Koşup küçük koltuğun üstüne çıktım ve gülmeye başladım. "Tae ben kazandım uzatma artık." Bunu söylerken kıkır kıkır gülüyordum. Taehyung kollarını bağlayıp yanıma oturdu. "Ama o zaman bana nasıl en güzel şekilde öpüsüleceğini nasıl göstereceksin. Benim kazanmam lazımdı banane." Üzüldüğünü anlayıp yanına oturdum "Tamam öğreteceğim üzülme lütfen."
Heycanla bana dönüp kocaman gülümsedi "Tamam üzülmüyorum. Yaşasın!" Koltuğun ucuna doğru biraz daha kayıp orta masada duran yıkanmış kirazlardan birini elime aldım. "Ben ne yaparsam aynısını yap tamam mı?" Hevesle beni onayladı.
Kirazı sapından ayırdım ve sapını ağzıma alıp dilimle düğüm attım. Taehyung ne yaptığımı anlamaya çalışır gibi bana bakıyordu. Ağzımdan kiraz sapını çıkarıp masaya koydum. "Bu en temel hareket dilinle kiraz sapına düğüm atabilmelisin."
Kiraz sapının birini ağzına alıp çevirmeye başladı ağzından çıkardığında düğümün yanından bile geçmeyen bir şekilde olduğunu görünce kaslarımı çattım. Elimle ensesine hafif bir şekilde vurdum. "Bu ne Taehyung?"
"Jen! Ne vuruyorsun ya?" İşaret parmağımı dudağıma bastırdım bir kez daha yapacağım sonra sen yapana kadar bekleyeceğim yapamazsan vururum." Gözlerini büyütüp bana döndü. "Haksızlık ama ben daha nasıl olacağını çözemedim." Omuz silktim ve bir tane daha kiraz sapı alıp kolay bir şekilde düğüm attım.
"Sıra sende."
"JENNİE VURMA AMA!" Gülüp bir kez daha vurdum. "Bunu isteyen sendin."
💋
27 Nisan 2013
Saat: 17.20Küçüklüğümden beri öpüşme üstüne çok yoğunlaşmıştım. Belki de takıntıydı ama her neyse lise yıllarımda sadece araştırmak, izlemek ve duymak yerine deneyimlemeye de çalışmıştım tabi ama sadece çalışmıştım.
Çünkü benim aptal ah çok pardon en eski yakın arkadaşım Taehyung hepsine itinayla engel olmuştu ve şu an da o anlardan birindeydik. Dudaklarında başka bir kızın ruj iziyle yanımdaki salıncakta oturup bana yavru köpek bakışları atıyordu.
Konuşacağını anladığımda göz devirdim "Sus Taehyung, kaçıncı yapışın bunu. Tam öpüşmek üzereydik aptal. Belki o mükemmel öpücüğümü alacaktım." Hahlayıp karşı tarafa bakmaya başladı. "O çocuk seni aldatıyor diyorum Jennie ayrıca duyduğuma göre pek de güzel öpüşmüyormuş." Dişlerimi dudaklarıma geçirdim. "İyi."
"İyi? Şerefsizin teki yüzünden bana tavır alacak değilsin herhalde."
"Eger beni sallarsan affederim." Gülüp ayağa kalktı ve arkama geçip salıncağı itmeye başladı. "Oldu mu?" Kafamı bilmiş bilmiş salladım ve kıkırdadım. "Tamam yeter hadi gidelim eve güzel bir sinema buldum onu izleriz." Salıncak biraz yavaşlayınca atlayıp Taehyung'un koluna girdim ve eve doğru yürümeye başladık. "Jennie?"
"Ne oldu?" Gülmemek için kendini sıktı "Bulduğun film öpüşme odaklı mı?" Bunu söyleyip kendini daha fazla tutamamış ve kahkaha atmaya başlamıştı. Kollarımı bağlayıp ayakta dikilmeye başladım. "Seni döverim." Ellerini iki yana salladı hala gülüyordu ama benden bir iki adım uzaklaşmıştı. "Gel buraya Taehyung!" Diye koşmaya başlamıştım o ise çoktan kaçıyordu.
Böyleydi işte. Ben ve Taehyung. Biz.
🪄
Sınır:
20 oy
45 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who kissed me?
FanfictionKiraz sapları, ilk öpücük ve Kim Taehyung. |Kim Jennie ° Kim Taehyung|