Who kissed me?Taennie
💋
Eve geldigimde ağlamam durmus sadece iç çekmeler kalmıştı. Niye ağladığımı da tam olarak bilmiyordum. Hem sinirlenmiş hem de büyük hayal kırıklığına uğramıştım. Oturduğum koltukta hiç bir şey yapmadan bir saat kadar durmuştum sonrasında Jisoo aradığı için harek etmek zorunda kalmıştım. Açmadan önce sesimi düzelttim. "Efendim Soo."
"Jen dünden beri hiç aramadın iyi misin merak ettim bende." Jisoo iyi ki hayatımda diye bir kez daha teşekkür ettim. "İyiyim Jisoo sadece biraz yalnız kalıp sindirmeye ihtiyacım var sonrasında sana her şeyi anlatacağım söz."
"Jennie emin misin? İstersen hemen gelebilirim yanına." Gülümsedim. "Eminim Jisoo ben halledeceğim. Öptüm seni kocaman aşkım."
"Görüşürüz Jen." Telefonu kapatıp yerimden kalktım. Geçen hafta yeni bir dizi bulmuştum sanırım şu an tam ona başlamak için doğru zamandı.
Mutfağa gidip atıştırmalık bir şeyler ayarladım ve şu an tek odağım olan diziyi izlemeye başladım.
Yedinci bölümün ortasında başrol çiftin öpüşme sahnesi vardı. O sırada dalıp tekrar Taehyung'la öpüşmemizi düşünmeye başladım. Kendime geldiğimde bölüm çoktan bitmiş Netflix kendi kendine diğer bölüme geçmişti bile. Derin bir nefes aldım.
Hava kararmak üzereydi o yüzden televizyonu kapatıp sehpayı toparladım ve duşa girmeye karar verdim, biraz gevşemeye ihtiyacım vardı.
Uzun bir duştan sonra temiz pijamalarımı giyip telefonumu kaptım ve yatağa girdim. Öyle boş bos instagramda gezinirken bi anda ekrana Taehyung'un araması düştü.
Cevap vermeyi düşünmesem de biraz kararsız bir şekilde telefonu açıp kulağıma götürdüm. "Jennie?"
"Evet Taehyung." Bir kaç saniye ne diyeceğini bilemez gibi bekledi. "Ben, yani şey diyecektim." Derin bir nefes verdim. "Dinliyorum."
"Ne söyleyeceğimi de bilemiyorum."
"Ne söyleyeceğini bildiğinde tekrar ararsın. İyi geceler."
Aslında bende Taehyung'la konuşmak istiyordum. Aslında ona sinirli olmam gerekirdi ama içimde tuhaf bir şeyler oluyordu. Onun beni öptüğü geceyi artık net bir şekilde hatırlıyordum ve düşündükçe istemsizce sırıtmaya başlıyordum bu yüzden hem kendime hem Taehyung'a sinirli olmaya çalışarak uyudum.
🧚🏻♀️
Dunyanin en boktan gecis bolumune hosgeldiniz canlarim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who kissed me?
FanfictionKiraz sapları, ilk öpücük ve Kim Taehyung. |Kim Jennie ° Kim Taehyung|