seven

271 24 77
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



  Who kissed me?



Taennie



💋







Bugün sonunda ve sonunda okula gitmediğim bir gündü ve bir an önce Taehyung'la konuşmak istiyordum çünkü geçen günkü tavrı gerçekten hem sinirimi bozmuş hem de bazı şeyleri düşünmemi sağlamıştı.

Taehyung ben ne zaman başka bir erkekle yakınlaşıp, sevgili olacak olsam ya da en küçüğünden biriyle flörtleşmeye başlasam ya geçen günkü gibi anlamsız tepkiler veriyor ya da aramızı bir şekilde bozuyordu.

Aslında düşündüğümde ilk öpücüğümün bu kadar gecikmesinin sebebi de oydu. Lisede bir çok kez biriyle öpüşecek olsam bir şekilde başaramamı sağlamıştı. Lisenin sonuna doğru bende salmış ve ilk öpücüğümün çok özel olması gerektiği fikrine kendimi inandırmıştım.

Dolaptan bir kâseye biraz kiraz koydum. Stresli olduğum zamanlar kiraz yiyip saplarını düğüm yapmak küçüklüğümden beri alışkanlığımdı.

Elimi kaseye attığımda kiraz da kiraz sapı da kalmadığını fark etip kalktım. Daha fazla düşünmenin bir mantığı yoktu.

Odama gidip altima siyah bir eşofman üstüne de rahat kalıp bir crop giydim ve üstüne mavi kot ceketimi alip hızlıca evden çıktım. Eve varana kadar kafamda bir şey yoktu sebebini sorup cevap alıp aramızı düzeltmek istiyordum çünkü Taehyung benim en yakın arkadaşımdı, yani en son öyleydi.

Evinin kapisini çaldığımda bacağımı sallayarak kapıyı açmasını bekliyordum. Bir kaç dakikanın ardından kapı açıldığında Taehyung bana şaşırmış gözlerle bakıyordu. Başımı iki yana salladım. "Üşüdüm Taehyung."

"A-a şey gel." Kendine gelmiş gibi kapının önünden çekildiğinde içeri girip L koltuğun bir köşesine oturdum. O da gelip karşıma oturduğunda bir süre sessizlik olmuştu. Sessizlik yüzünden gerilmeye başladığımda boğazımı temizledim. "Daha fazla bakışmanın bi manası yok bence. Seninle konuşmak için geldim."

Başını salladı. "Tahmin edilebilir." Şu an bile bilmiş olan tavrına gözümü devirdim. "Geçen günkü o tavrının sebebini öğrenmeye geldim Taehyung. Acilen cevaba ihtiyacım var çünkü senin bu tavırlarına anlam veremiyorum." Bir süre gözümün içine bakıp derin bir nefes verdi ve kafasını aşağı doğru eğdi.

"Ben sadece Jongin'e ısınamadım. Kötü bir enerji alıyorum ondan o yüzden öyle bir tepki verdim. Özür dilerim senin hayatına bu kadar karıştığım için."

Cevabı beni asla tatmin etmese de başımı salladım. Nasıl olsa artık at gözlüklerimi çıkarmıştım ve bir şeylerin yaklaştığını da hissediyordum.

Ayaklanıp yanıma koyduğum telefonu aldım kapıya yöneldim. Taehyung peşimden rahatsız bir ifadeyle geldi.

"İyi miyiz?" Kaşlarını kaldırarak sorduğu soruyla durakladım. "İnanır mısın bilmiyorum Taehyung."

Yine de küçüklük arkadaşımla aramın böyle olmasını içim kaldırmadığı için kollarımı açıp ona sarıldım. "Umarım iyi oluruz." Kapıdan çıktığımda aklımdaki küçük soru işaretlerini derinlere attım ve büyük soru işaretine odaklandım.

Sıra Jongin'e o gece neler olduğunu sormaktaydı.




Asklar kurgu yanliskla 11. Bolumde bitti btw

Cici okumlar. Okuyup da yorum yapmayanlara kusuyorum

Who kissed me?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin