3-Big ass

623 45 30
                                    

( So.... Tady je ta slibovaná kapitola xD ) 

Ještě chvíli tam seděli, přičemž Jin pořád říkal svoje podle něj vtipný vtipy. Joon s Taehyungem se smáli, ale ne protože by jim to přišlo vtipný, ale v podnapilém stavu se smáli všemu. 

( Bude tady "vtip" v angličtině, bc v češtině je to pěkná chujovina xD ) 

„Did you hear about the guy who got hit in the head with a can of soda? He was lucky it was a soft drink" začal se smát SeokJin, přičemž zněl jak stěrka na okno. Tomu se samozřejmě zasmáli i ostatní. 

Najednou u baru, kam se chlapci nedívali, jelikož se pořád smáli Jinovi, stál tanečník, který dnes tancoval. Nudil se takže si chtěl nějak pohrát, takže hledal jeho novou "obět". 

Samozřejmě byl bottom. Mohl sice vypadat dominantně jak chtěl, ale nejvíc se mu líbila představa jak do něj někdo přiráží, mezi tím co se on pod ním kroutí slastí. 

Zahnal tyhle myšlenky a znovu se podíval po baru. Najednou tam viděl trojici kluků. 

První dva, kteří vypadali poměrně starší než ten třetí, se k sobě nějak mněli, což pochopil tak že jsou tady spolu. 

„Takže ručky pryč.." zašeptal si pro sebe, a zaměřil se na posledního z nich. 

Vypadal mladě, to ano, ale dobře pro něj, i dominantně. 

Vydal se k němu přes parket, přičemž si mu sednul do klína hned jak přišel. 

Mladík na něj vykulil svá hnědá očka a nepobíral situaci. Kdo by taky pobíral když by si na vás sednul úplně cizí frajer. 

Podíval se po svých přátelích, kteří měli stejnou reakci jako on. 

„Ahoj... Jsem Jimin" usmál se na něj, a ruce mu obmotal kolem krku. 

Mladší si v hlavě přemítal jestli ho má prostě shodit, a zdrhnout, nebo jestli mu má aspon ze slušnosti, když už nic jiného, odpovědět. 

„ Taehyung.." promluvil svým nakřáplím, ale přesto hlubokým hlasem. Jiminovi se ihned na těle vytvořila husina. 

Toho musím mít....." pomyslel si v duchu Jimin

„A copak tu dělá takovej koloušek sám?" zeptal se, a nevinně na něj zamrkal. 

„Jestli sis nevšimnul, já tu sám nejsem" uchechtl se, a ukázal směrem na své přítele, kteří mu nervozně, trapně, ale hlavně opovrženě zamávali. 

„A slez ze mě...! Seš těžkej" poznamenal, a vzal ho za pas, aby ho mohl položit na pohovku vedle něj, přičemž Jimin nespokojeně našpulil pusu. 

„Nejsem těžkej! Jen mám velkej zadek..!" uraženě si zkřížil ruce na prsou a podíval se na něj. 

„Nemáš dřepovat co já s tím?" 

„ Seš drzej, a hroznej!" 

„ Já vím" 

„ A taky seš debil" 

„Nápodobně" uchechtl se Taehyung. 

Jimin ho chtěl okřiknout, ale ozval se SeokJin s tím že už jdou, a Taehyung jde s nimi. Ten si ulevil, že tady už nemusí být, když sem původně ani nechtěl.

Pomalu se zvedli a odešli, každý do svého příbytku. 

Poznal že to byl ten ultra sexy tanečník, možná by do něj šel, kdyby mu zalepil pusu, protože byl nesmírně otravnej. 

Jeho chování Taehyunga odrazovalo. 

Když si konečně připustil že by mohl mít něco s kurvou, přičemž ho přemluvil hlavně Jiminův vzhled, a taky jeho, jak už dnes bylo zmíněno, velká prdel, odradilo ho zase něco jiného. A to bylo jeho chování. 

Nebylo na tom něco špatného to ne! Ale Taehyung měl rád jiné chlapce. 

Taky poznal že Jimin je Bottom, což Taehyung taky......

Neklapalo by jim to.





Zdravím! Jak se líbila kapitola? 

Určitě mi dejte vědět!

Každopádně, tady je ukázáno že by Tae nechtěl nic mít s  Jiminem, but bude chtít mít něco s někým jiným? 

Jelikož je prozrazeno že Taehyung je bottom, a to vypadá a chová se celkem dominantně, jaký  bude asi Jungkook který se zatím ještě neoběvil? 

But nebojte! Brzy bude na scéně, aby si mohl ochránit svůj " Majetek...." 

I love u all

𝐂𝐡𝐨𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐦𝐞,𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞/vkook/Kde žijí příběhy. Začni objevovat