Byl jsem nervní že mi do mého království měli přijít cizí lidi. Ale už jsem to Taehyungovi povolil takže není cesty zpět. No aspoň jsem dostal svoji zaslouženou pusu. Za to mi to možná i stojí.
Ale stejně si musíme určit nějaký ty pravidla.
„Takže Taehyungu, povoleno to máš to ano ale přece jenom stanovíme nějaké ty pravidla. Za prvé budeš se ke mě chovat jako ke svému příteli a to samé řekneš i jim aby jim nebylo divné proč ses najednou přestěhoval" zkoumavě jsem se podíval na Taehyunga, který vypadal že to zvažuje ale potom kývnul na souhlas.
Dobře tak tohle bychom měli. Ty další pravidla jsou už normální, dá se říct.
„ Moc tady s Vámi nebudu, ale stejně budu vědět o každým tvým slově takže si dávej pozor na to co říkáš nebo děláš" zatvářil se zmateně, ale jak jinak než kývl na souhlas.
„Tohle není až tak pravidlo jako spíš rozkaz. Až za vámi přijdu, tak mi bez problému dáš pusu, a uděláš vše co žádám" pokřiveně jsem se na něj usmál zatím co on se zamračil. No ale stejně kývl.
„Fajn jdu něco dodělat do kanceláře, později přijdu" s tím jsem se rozloučil a zmizel za dveřmi mé kanceláře.
*****
Pracuji tu už nějakou dobu přičemž jeho přátelé přišli už před hodinou. Momentálně poslouchám jak se spolu smějí a povídají si o všem možném.
Taehyung zatím dodržel všechno o co jsem ho žádal, což je pro něj jenom dobře.
Rozhodl jsem se za nimi podívat, a jeho přátele taky pozdravit. Přece jenom přišli na návštěvu k nám.
„Zdravím, jsem Jeon Jungkook" představil jsem se hned jak jsem vešel do obývacího pokoje kde se zrovna nacházeli.
Ihned všechen smích ustal, a všech šest párů očí spočinulo na mě.
„ Ahoj, jsem Kim Namjoon, toto je Kim SeokJin" představil se jako první kluk s brýlemi na nose, přičemž představil i toho druhého.
Kim?
„Promiň vy jste manželé, nebo?" Sedl jsem si na pohovku vedle Taehyunga který po mě šlehl pohledem.
„Oh nene! My spolu jenom chodíme" zasmál se Jin a propletl si s Joonem ruce.
„ Jenom chodíme? Jsme spolu už od střední školy!" Zamračil se na něho, a za tu ruku ho pořádně chytl.
„ No jo ty bručoune, ale pořád nemám prstýnek takže spolu JENOM chodíme" poplácal ho druhou rukou po rameni, a mrkl na něho.
„Co není může být" Joon mu mrknutí opatil, až se Jin zdál být lehce zmatený.
„E-Eh... No co vlastně děláš Jungkooku?" Nahodil jiné téma Jin.
Pohladil jsem Taehyunga po stehně než jsem odpověděl.
„ Vedu jednu firmu, co vy?"
Neřekl jsem přesně jakou firmu což jim nejspíš bylo jedno, protože hned začali mluvit o jejich práci.
Joon pracuje jako učitel na vysoké škole, a Jin má vlastní kavárnu.
*******
Nikča se konečně dokopala k napsání aspoň nějaké kapitoly heh xD
Anygays jak se Vám ta dnešní líbila? Já osobně s těmito kapitolami nejsem vůbec spokojená (:).
Sooo what do u think?
ČTEŠ
𝐂𝐡𝐨𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐦𝐞,𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞/vkook/
Romantizm"Škrť mě, jako bys mě nenáviděl, ale miluješ mě" "Prej bys se mnou chtěl chodit, když mě šukáš" "Dotýkej se mě, když je zhasnuto a já v řetězech" "Zlato, nejsem ten pravej, měl bys počkat" Bottom! Taehyung Top! Jungkook 16: V kategorii Taekook (24.8...