11-It was a beautiful funeral....

508 34 3
                                    

Jungkook POV.

„Nemyslíš že už je to trochu moc...? Vyhrožovat mu že ublížiš jeho rodině? Však ten kluk z tebe určitě má trauma! " mluvil mi do duše Hoseok.

Můj dlouholetý kamarád, spolu s Yoongim. Hoseok u mě ve firmě dělá generálního ředitele, mimo práci je to ale Yoongiho pomocník při dodávání drog. Nikdy ho neposílám sám, a toho že to Hoseok aspon trochu umí se zbraní jsem využil.

„No tak bude mít trauma, no a co?" vložil se mezi nás Yoongi.

„ Jak to můžeš říct?! Však je děsně mladej!" vyhrkl Hoseok.

„ Zas tak mladej není. Koukej na Jungkooka, ten je ještě mladší, sice jen o pár měsíců, a už vede firmu, a mafii! Takže to neházej na věk" uchechtl se Yoongi.

S něčem musím s Yoongim souhlasit.

Tomu klukovi to vážně palí, když zrovna nespí, nebo ho nikdo neprobudí. Když ho někdo vzbudí, tak se ho potom bojím i já, protože je až nadpřirozeně rychlej a spí se zbraní. Chudák ten minulej kluk, kterému jsem nařídil at ho vzbudí.

Byl to krásnej pohřeb....

„ Jo, ale Jungkook byl vychován v rodině Mafiánu!" skoro zakřičel Hoseok.

„ Nechte toho, bolí mě z vás hlava" zaknučel jsem.

Oba dva stihli a čekali co dál řeknu. Nechal jsem si je totiž zavolat do kanceláře, tou děsnou sekretářkou.

„ Máme problém.." zdvyhl jsem na ně obočí.

„Už zase? Ne..." povzdechl si unaveně Yoongi, načež já s Hoseokem jsme se uchechtli.

„Park Jimin....Potřebuju aby jste mi sehnali všechny informace, dostalo se ke mě že mi chce přebrat suba"

„Park Jimin? Ježiši to je ale jméno" zasmál se Yoongi.

„ Hlavně že to tvoje je lepší Min Yoongi" zakroutil hlavou Hoseok.

Oni dva jsou vážně jak kočka a myš. Jen si občas nejsem jistý kdo je kdo.

„ Chci tomu Jiminovi stručně vysvětlit co je moje" ušklíbl jsem se.

„Rozumím jdu na to... Zatím! " vstal jako první Hoseok.

„Bože ten má energie.." zabrblal Yoongi když se taky zvedal.

Ještě před odchodem na mě kývl a zmizel za dveřmi. Nezabilo by ho mi říct aspon to podělaní Ahoj.

„ Pane Jeone? Dorazila zásilka" vkročila do mé kancelář ta děsná sekretářka.

„ Klepat tě nikdo neučil?" Povzdechl jsem si a zvedl se. Obešel jsem ji dřív než stačila něco říct.

Jakto že mi dokáže zkazit náladu během tak krátké doby?.

Zdravím!

Jak se líbila kapitola?

Jungkook vypadá podrážden, a to díky Jiminovi.

Co myslíte že se Jiminovi stane?

Co myslíte že se Jiminovi stane?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Supermaci ( ◜‿◝ )♡

𝐂𝐡𝐨𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐦𝐞,𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞/vkook/Kde žijí příběhy. Začni objevovat