Pomalu jsem se naložil do vany, přičemž jsem prostě musel nasát vůni růží, jelikož jsem si do vany dál ascent s takovou vůní.
Vzal jsem si sebou tu divnou smlouvu, kterou teda nemám v plánu podepsat.
To spíš jen ta zvědavost co se tam píše.Zhluboka jsem se nadechl, a pustil se do čtení.
Už jen ta první strana mě odradila, nesla totiž název Sexuální styk mezi subinou Taehyungem a Dominantem Jungkookem.No aspoň že vím jeho jméno. Jungkook a podle toho jak se představil tak Jeon.
Jeon Jungkook.
To není tak špatné jméno. Docela se mi líbí.
V té smlouvě bylo jenom něco o tom že kdybych tu smlouvu podepsal, tudíž by jsme spolu spali, tak bych to nesměl nikomu říct.
Taky něco o tom že, kdybych tohle podepsal, dal by mi ještě jednu, takovou kterou sestavíme spolu, podle toho co je přípustné a co ne.
Tak pro mě je nepřístupné už jen to že bych s ním musel spát.
Na konci toho všeho bylo jeho telefonní číslo, a psal u toho že mu mám zavolat jak jsem se rozhodl.
Zavolám mu později. Teď nemám náladu. Třeba až si dám to vytoužené víno co si slibuju už asi týden.
To bych potom mohl být už v dobré náladě.***
Asi po půl hodině co jsem si ležel ve vaně, mi došlo že se jestli budu takhle plýtvat tak se nedoplatím.Vypl jsem vodu a následně už čistý vylezl z vany. Následně jsem se oblékl, a došel do kuchyně si udělat nějaké jídlo. Ale po tom co jsem si uvědomil že moje kuchařské skills, nejsou zrovna dvakrát dobré, jsem se rozhodl že si radši něco objednám.
Oxidovat Jina můžu i zítra.
Mezitím co jsem čekal než mi dovezou jídlo, jsem se i s červeným vínem, usadil na gauč, přičemž jsem vybíral film, a srkal víno.
Vybral jsem něco náhodného. přičemž jsem měl už skleničku v sobě. Jestli to takhle půjde dál, tak než mi stačí dovézt jídlo, budu mít celou flašku v sobě.
Právě jsem si vzpomněl, že bych se měl ozvat tomu Jungkookovi. Není lepší chvíle, než ta když nasávám.
Vytočil jsem si na mobilu číslo, které mi napsal na tu divnou smlouvu a počkal než se to uráčí zvednout.
Čekal jsem a čekal. A ten hajzl mi to nezvedl. Dělá si srandu? Tak on mě chce do postele, a ještě si k tomu udělá smlouvu, a pak mi nezvedne telefon?!
Mezitím u mě doma zazvonil zvonek, takže jsem si přebral jídlo, a i s ním jsem si sednul na gauč. Film byl už skoro v půlce a já neviděl ani úvodní titulky. Stejně byl určitě nudnej, i když ani nevím jak se to jmenovalo.
Natáhl jsem se na gauč, při čemž jsem si bral jídlo, a skoro se dávil, ale ozvaly se moje bolavá záda. No jo začínám stárnout.
Měl bych si nejspíš koupit nějaký masky na obličej, kdo mě jinak bude chtít?
Krom teda toho magora, ale u něj si stejně myslím že si ze mě dělá srandu. Však tohle se děje jen ve filmech.
Při čemž jsem viděl něco podobného v 50 odstínech, při čemž jsem u toho filmu taky usnul, a další díly jsem si radši už ani nepouštěl.
ČTEŠ
𝐂𝐡𝐨𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐦𝐞,𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞/vkook/
Storie d'amore"Škrť mě, jako bys mě nenáviděl, ale miluješ mě" "Prej bys se mnou chtěl chodit, když mě šukáš" "Dotýkej se mě, když je zhasnuto a já v řetězech" "Zlato, nejsem ten pravej, měl bys počkat" Bottom! Taehyung Top! Jungkook 16: V kategorii Taekook (24.8...