Když už jsem na tom, sakra, tvrdém gauči skoro usnul, musel mi zazvonit telefon.
Já toho člověka vykastruju.....
S povzdechem jsem otevřel oči a následně nahmatal telefon, na kterém jsem ležel.
Já si říkal co mě to tlačí.
Ani jsem nekoukal kdo mi to volá prostě jsem to vzal, a nepříjemným tónem se zeptal co ta osoba chce.
Ten kdo to byl mě překvapil. Nepamatuji si že bych mu volal.
Ale taky jsem měl hodně vína, co tak koukám tak jsem dokázal vypít tři flašky červeného, jen sám.Lepšíš se Taehyungu...!
„Dobrý den, už jste si to rozmyslel, že jste mi volal? " Zeptal se mě hrubý hlas, na druhé straně telefonu.
Hned mi došlo že to je pan neznámý úchyl. Teda teď už známí. Tak tedy že je to pan Jeon úchyl.
To sedí...
Já mu volal? Že si to nepamatuju...
Už nechlastej...! Seš v tom horší než moje mrtvá babča!.
„ Já...- omlouvám se, ale moje odpověď zní ne. Nehodlám vám dělat kurvu, takže.."
„ OH...." Chvíli bylo ticho, že jsem myslel že už to tipl, takže jsem ten telefon chtěl odložit, když se ozval naštvaný hlas Jeona.
„Taehyungu pokud si nepochopil já se tě ptal jen že slušnosti, samozřejmě že jsi moje subina, a nechci slyšet žádný námitky, jelikož by to pro tvojí rodinu v Daegu mohlo dopadnout špatně" uchechtl se.
„C-Co-"
„Jak se má tvůj otec? Slyšel jsem že byl v nemocnici" přímo jsem cítil jeho uspokojiví úsměv.
Neměl jsem na to náladu tak jsem to tipl.
Chce mi říct že ublíží mojí rodině, pokud to nepodepíšu? To nemyslí vážně!
Nebudu to podepisovat!.
Ale zase moje rodina.... Kdyby se tátovi něco stalo mojí vinou, nikdy bych si to neodpustil, a moje matka taky ne.
Bože!
Co mám dělat?!
Udělat ze sebe kurvu, nebo nechat ublížit mojí rodině?.
****Zdravím Vás!
Co myslíte že si vybere?
Konečně se to začíná rozjíždět xD
Že už bylo načase když už je to asi devátá kapitola co? xD
ČTEŠ
𝐂𝐡𝐨𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐦𝐞,𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞/vkook/
Romance"Škrť mě, jako bys mě nenáviděl, ale miluješ mě" "Prej bys se mnou chtěl chodit, když mě šukáš" "Dotýkej se mě, když je zhasnuto a já v řetězech" "Zlato, nejsem ten pravej, měl bys počkat" Bottom! Taehyung Top! Jungkook 16: V kategorii Taekook (24.8...