"Anlat " . Jennie boşanma davası açmak üzere mahkemeye gitsede Taehyung ona izin vermemişti. Zorda olsa onu konuşmak için ikna ede bilmişti. Sahilde oturmuştular ikiside. "Onun adı Joy" diyerek başladı söze Taehyung. Jennie eliyle karnını okşayarak gözlerini kapatmıştı. Taehyung derin nefes alıb " Ben 14 yaşımdayken konşumdu. O zamanlar benim tek arkadaşım oydu. Kör olduğum için benimle arkadaşlık yapan yoktu. Joy herzaman en sevdiğim arkadaşımdı. Ancak o beni öyle görmüyormuş"dedi ve durdu. Jennie "Sonra? " diyerek devam etti. Taehyung soğuk havanın yüzüne temasıyla dudaklarını birbirine bastırıp " Bana beni sevdiğini söyledi. Ancak ben onu sevmiyordum. Sevemezdim. O bundan vazgeçmedi ama. Annesi ve babası seninkiler gibi beni kızlarına yakıştırmadılar. Joya anlatmaya çalıştılar ama o anlamadı........ Son günlerde ki, haraket leri beni rahatsız ediyordu. Ancak kalbini kırmak istemiyordum. Annesi ve babası onu zorla Amerika'ya apardılar. Benden ayrılmak istemiyordu. Zorla gitti. "Dudağını yalayıb devam ederken Jennie " Peki bunu neden bilmiyordum? "diye sordu. " Hoşuna gitmez diye söylememiştim. Gereksiz saymıştım" Jennie sakince " Devam et "demişti. " 2 ay önce dönmüştü. Gittiğinden beri beni unutmadığını söylüyordu. Gözlerimin açıldığını duyduğunda yeniden benimle olmak istedi. O evli Jennie. Ama bunu umursamıyor. O gün beni zorla evine çağırdı. Gitmeme izin vermedi. Beni seninle tehdid etti. Çoçuklarımızla. Sadece....... Sadece birazcık sürecekti ve sen bilmeyecektin. " sözünü bitirmesine izin vermeyib Jennie " Ama beni çağırdı. Sizi görüp aramızda kavga olmasını ve boşanmamızı istedi" dediğinde Taehyung şaşkınlıkla ona baktı. Gözünden bir damla akarken Jennie ona tebessüm etti. Taehyung ayağa kalkıp karşısında diz çöktü. Başını Jennie 'nin dizlerine gömüb " Beni affet lütfen "demişti. Jennie şaşkınlıkla " Kalk Taehyung böyle yapma "demişti. Taehyung kalkıp " Sende beni bırakırsın diye çok korkuyorum"dedi. Jennie ağlayarak ona sarıldı " Seni bırakmayacağım. İnanıyorum sana. Masum olduğunu biliyorum Tae'm"demişti. Taehyung şaşkınca " Gerçektenmi? "diye sormuştu. Jennie " Evet. Çünki o kadını araştırdım. Evli ve kocası avukat. Bunu umursamaması aptalca. Beni ikna ettiğin gün onu araştırmaya karar verdim"demişti. Taehyung gülümseyip " Çok teşekkür ederim hayatım. Bana..... Ailemize bir şans verdiğin için çok teşekkür ederim Jennie. Söz veriyorum dikkatli olucam"dedi. Sonra aklına takılan bir şeyle Jennie'ye döndü. "Ama onu durdurmam lazım. Bize rahatlık vermez. " demişti. Jennie gülümseyip " Kocası herşeyin farkında. Ondan ayrılmak için dava açtı. Ama sende şikayetçi olsan işi biter "dedi. Taehyung " Olucam "dediğinde Jennie " Hayır. Zaten boşanıp acı çekicek. Sende bunu yapma. Boş verelim tamammı? "dedi masumca. Taehyung karısının dudaklarına buse bırakıp " Tamam senin için şikayetçi olmicam"demişti. Jennie gülümseyerek ona sarıldı. "Artık oğlumuzu ve kızımızı birlikte büyütücez " demişti. Sonra ayrılıp ikiside dudaklarını birleştirmiştiler. Sonsuza kadar sürecek aşkları şerefine.
____________________________________
𝗨𝗺𝗮𝗿ı𝗺 𝗯𝗲ğ𝗲𝗻𝗺𝗶ş𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇𝗱𝗶𝗿. 𝗞ö𝘁ü 𝗯𝗶𝗿 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹 𝗼𝗹𝗮 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗿. 𝗔𝗺𝗮 𝗯𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗮𝗿𝘁ı𝗸 𝘆𝗮𝘇ı𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸 𝗯𝗶𝗿 ş𝗲𝘆𝗱𝗲 𝘆𝗼𝗸𝘁𝘂. 𝗔𝗿𝗮𝗹𝗮𝗿ı𝗻𝗱𝗮𝗸𝗶 𝗴ü𝘃𝗲𝗻 𝘀𝗼𝗻𝘀𝘂𝘇 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸𝘁ı𝗿 𝗼𝗻𝗹𝗮𝗿ı𝗻. 𝗠𝘂𝘁𝗹𝘂 𝗼𝗹𝘂𝗰𝗮𝗸𝘁ı𝗿𝗹𝗮𝗿. 𝗦𝗶𝘇𝗶𝗻𝗱𝗲 𝗺𝘂𝘁𝗹𝘂 𝗼𝗹𝗺𝗮𝗻ı𝘇ı 𝗱𝗶𝗹𝗲𝗿𝗶𝗺 𝘀𝗲𝘃𝗶𝗺𝗹𝗶 𝗼𝗸𝘂𝘆𝘂𝗰𝘂𝗹𝗮𝗿ı𝗺. 𝗕𝗶𝗹𝗱𝗶ğ𝗶𝗻𝗶𝘇 𝗴𝗶𝗯𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗹𝗱𝗮 𝗯𝗮ş𝗹𝗮𝗱ı. 𝗕𝘂 𝘆ü𝘇𝗱𝗲𝗻 𝗯𝘂 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗯ı ç𝗮𝗯𝘂𝗸 𝗯𝗶𝘁𝗶𝗿𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝗸𝗶 𝘀𝗶𝘇𝗶 𝘆𝗯'𝘀𝗶𝘇 𝘂𝘇𝘂𝗻 𝘀ü𝗿𝗲 𝗯ı𝗿𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆ı𝗺. 𝗛𝗲𝗺 𝗱𝗶ğ𝗲𝗿 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗯ı𝗺ı𝗱𝗮 𝘆𝗮𝘇𝗺𝗮ğ𝗮 𝗱𝗲𝘃𝗮𝗺 𝗲𝗱𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺. İ𝗻ş𝗮𝗹𝗹𝗮𝗵 𝗼𝗿𝗮𝗱𝗮𝗻 𝘆𝗲𝗻𝗶𝗱𝗲𝗻 𝗸𝗮𝗿şı𝗹𝗮şı𝗿ı𝘇. Ş𝗶𝗺𝗱𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗕𝗕 <𝟯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensitive heart [Taennie] ✔️
RomanceJennie:Neden iyileşmeni istemedin? Taehyung: Jennie artık buna alışmışken sadece mutlu olmayı dilemeliyim