2.9

99 14 62
                                    

Bu bölüm için anlatacak çok şey var öncelikle ilk kısımdaki geçmişe bakış tamamen o kısa sahneyi ana gidişata ekleyemememden dolayı bu şekilde girdi kitaba 💀. Silmek de istememiştim bir yere koyamayınca ben de böyle bir şey yapmıştım.

*Jackson'ın dediği şeyi bölümü ilk paylaştığımda Jinyoung'un dediğine gelen bir yorumdan aldım, teşekkürler!

Bölümü düzenleme tarihi:
3 Nisan 2023

---





-Geçmişe kısa bir bakış.

---

"Choi!"

Youngjae adının söylenmesiyle telefonuna bakmayı bırakıp kafasını kaldırdı. Sesleniş şekli ve ses tanıdık olduğundan büyük bir nefes verdi. Biraz etrafa bakındıktan sonra Jaebeom'un tanıdık bedenini görmüştü. Cevap vermeden büyük olanın yanına gelmesini bekledi.

"Cevap versene."

"Hayır."

Jaebeom gözlerini devirdikten sonra yavaşça Youngjae'nin yanına oturdu. Büyük bahçenin çardaklarından birindelerdi.

"Sinirimi bozuyorsun."

Youngjae güldükten sonra telefonunu açtı, o telefonuyla oyalanırken Jaebeom ise etrafa bakınıyordu.

"Neden geldin?"

"Bilmiyorum."

"Salaksın."

Aralarında geçen garip ama alışıldık konuşmadan sonra sessizliği bozan Jaebeom olmuştu.

"Dersin var mı?"

"Yarım saat sonra bir tane var. Sonra dışarı çıkacağım."

Youngjae cevap verirken telefonunu kapatıp çardağın masasına koydu. Bakışlarını Jaebeom'a çevirdiğinde kendisine baktığını gördü. Hızlanan nefesiyle konuştu.

"Ne bakıyorsun?"

"Sen bana bakıyorsun."

Bir kavga çıkabilirdi fakat çıkmadı. Arkadan gelen Yugyeom'un sesi dikkatlerini dağıtmıştı.

"HEY!"

Ardından gelen Bambam ve beraber çardağa girmeleri bütün ortamı bozmuştu.

"Nasılsınız aşk kuşları?"

"Belanı sikerim senin."

Jaebeom'un şaşkın bakışları ve Yugyeom'un kahkahaları eşliğinde banka oturdu BamBam.

"Ne be? Jaebeom o kadar dert etmiyor baksana."

Yugyeom sırıtırken BamBam'in yanına oturup arkadaşına doğru fısıldadı.

"Devam edersen birbirlerini boğazlayacaklar."

"Aksiyon olur işte, belki öpüşürler hem?"

"Bir gün cidden dayak yiyeceksin."

"Hiç sanmıyoru-"

Fısıldaşmaları karşılarından gelen seslerle bölünmüştü. Önlerine döndüklerinde gördükleri manzara alışılmadık bir şey değildi.

you are what i like ' twojaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin