Önemli, okuyun lütfen!

67 8 17
                                    

Evet merhaba.

Yaklaşık bir yıldır bölüm atmıyorum ve biliyorsunuz hiçbir şekilde platformda aktif değildim. Bunun birçok nedeni var, uzun uzun yazıp anlatmak aklımdaydı fakat şu anlık yapmamayı tercih ediyorum. Son uğrayışımdan beri çok fazla zaman geçti ve hayatım o kadar değişti ki buraya sığdıramam. Konuşacak, yazacak çok şey var ama nedense şu an hiçbir şey diyemiyorum biraz komik. Kitabı kaldırıp sıfırdan tek tek yükleyecektim fakat 37 gün süreceğini fark edince bir ay bir hafta daha bekletmek saçma geldi. Okuyucu kaybımın %100 olduğunu düşündüğümden de lak diye bir anda yb atmak saçma geldi. Ne yapacağımı bilemedim açıkçası. O yüzden sanırsam hepsini kaldırıp yeniden yükleyeceğim fakat hızlıca, bir (ya da iki gün belki) içinde bitirmeyi umuyorum. Başka bir fikriniz varsa dinlerim tabii.

Asla düzenli bir bölüm paylaşma hızında olmadım, üşengeçliğim ve genel olarak motivasyonda eksik olmam bunun baş nedenlerinden. Artık hayatımda özellikle kendimi değiştirmeye çabalıyorum ve düzenli bir şeylere sahip olmak en çok istediğim şeylerden.

Özellikle buraya geri gelip, yazmayı yarıda bıraktığım 37. bölümü yazmaya devam etmeye başlayınca anladım bir şeylerin değiştiğini. Sadece son birkaç haftadır düzenli olarak uygulamaya giriyorum, öncesinde cidden bıraktığım hâlde duruyordu. Yani gittim ve gelmedim uzunca bir süre. Yazmak ve sizlerle bu yazdıklarımı paylaşmak çok sevdiğim bir şey. Her ne kadar insan yaptığı şeye bakan bir göz istese de burada çok bunu elde edemiyorum. Tabii, burada 2jae ya da direkt GOT7 adına büyük bir platform yok. Çok sorun değil gerçi.

Yazmayı çok seviyorum demiştim, bıraktığım günden sonra uygulamada olmasa bile orada burada sürekli yazdım. Twitter'da yazdım, İngilizce yazdım, Türkçe yazdım fakat buraya bir türlü giremedim. Sonunda kendimi burada yeniden yazabilecek gibi hissedince başladım ve yarım kalmış bölümü bitirdim. Bunu yaptığım için mutluyum fakat yeniden üzerimde baskı hissetmekten korkuyorum.

Ben hep bunu diyip asla gerçekleştirmesem de bir kere daha, düzenli olmayı deneyeceğim diyorum ve bu kendimde bulduğum yeni kişiliğe güveneceğim. Umarım her şey yoluna girer.

Sizleri, yorumları ve konuşmayı da özledim inanın. Ne kadar beni ciddiye alırsınız bilmiyorum gerçi. Umarım siz de beni özlemişsinizdir.

Ayrıca, bu yeni bölümü attıktan sonra, diğer kitaplarımda da düzenlemeye girebilirim bilmiyorum, bakacağız.

Bölüm hazır bu arada, yeterince belli ettim mi bilmiyorum. Sadece bölümden önce kitabı baştan okumanızı istiyorum ve yeniden aktiflik kazanmam lazım. O yüzden böyle bir yönteme başvuruyorum.

Bu duyuruyu okuyun, sonrasında ben diğer bölümleri kaldıracağım, yeniden yüklemeye başladığım zaman okumaya başlayın lütfen. Birkaç hata fark ettim kitabı baştan okurken, onları da düzelterek yeniden yükleyeceğim çünkü.

Bu duyuru okunsun, biraz sonra (yarın sanırsam) kaldırıp yüklemeye başlarım.

🎗
Son olarak ülkemizde yaşanan, kalp ağrıları veren bu kötü durum için çok üzgünüm. Eğer maddi/manevi etkilendiyseniz, başınız sağ olsun. Onun dışında, ülkece zaten travma yaşadık resmen. Umarım bir daha böyle bir şey yaşanmaz. Unutmadım, unutmam. Üzerine çok bahsetmeyeceğim canınızı sıkmak istemiyorum.
🎗

Sizleri seviyorum.

Sağlıklı kalın.
-daisyshop

you are what i like ' twojaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin