Bölümleri düzenlemenin bitiş tarihi:
11 Nisan 2023
00:39 (şu an)Evet çok beklenen bölüm! Bol bol yorum bırakmayı unutmayın lütfen :3 !
7552 kelimeyi yazmam bir yılımı aldı utanç verici. 💀
Ayrıca bölüm smut içeriyor, başladığında ve bittiğinde işaret koyacağım. Rahatsız olacak olanlar okumasın lütfen.
Bir not daha, ilk defa bu bölümde doğru düzgün ve ciddiye alarak bir smut yazdım. Kişiliğim gereği herhalde ilk taslak ful taşak geçmişim. Sonra biraz azalttım ama ne kadar olmuş bilmiyorum. Arada gülmek için salak salak şeyler koydum hiç pişman değilim ben komik buldum.
Neyse, her türlü yapıcı eleştiriye açığım!!
(Birazdautandımyazarken.)
---
Youngjae yaklaşık on beş dakikadır aynada kendine bakmakla meşguldü. Farklı açılarda, kısa sürelerle... Yugyeom ve BamBam'in önerdiği şeyleri giymişti. Kazağının kollarını gergin olduğundan dolayı çekiştirip duruyordu. Sonunda kıyafet konusunu kafasında kapadı, en azından güzel duruyordu. Hemen masasının üzerinde duran parfüm şişesini eline aldı ve sıkmak için kapağına bastırdı. Çıkan boş fıs sesiyle durdu, şişe boştu. Tabii, günler önce bitmişti. Üşenmeyi bırakıp yeni bir tane de almamıştı, parfümsüzdü. Şişeyi masasına geri bıraktı. En ufak bir aksilik çıldıracak gibi olmasına neden oluyordu. Derin bir nefes aldı. Bu kadar dert etmesi normal miydi? Sadece buluşacaklardı. İlk defa biriyle buluşuyor değildi sonuçta. Sadece, bunun özel olmasını istiyordu. Belki de yıllar sonra cidden istediği şeyi gerçekleştirdiği için bu kadar her şeyin üstüne düşüyordu. Dalıp gittiği düşüncelerden duyduğu bildirim sesi ile sıyrıldı. Telefonunu alıp gelen mesajı açması saniyeler sürmüştü.
kalpli aptal:
aşağıdayımGözleri büyüdü, bu gerçekten yaşanıyordu. Gerçekten Jaebeom'la sevgililerdi, bu gece buluşacaklardı. Her şey gerçekti ve yaşanıyordu. Bir süre ekrana baktıktan sonra hızlıca bir cevap yazdı.
youngjae <3:
iniyorum
hava soğuk mu?kalpli aptal:
hava güzel
üstüne bir şey almayoungjae <3:
tamam
iniyorum şimdiGergindi, bunu inkâr edemezdi. Cidden gergindi ama vücudunu saran güzel bir hissiyatı vardı bunun. Telefonunu cebine attı. Odasına güzel anılarla dönmek istiyordu.
·
Evin kapısını kilitleyip anahtarı saksının altına sıkıştırdı. Üzerinde sadece telefonunun olması yeterliydi. Kıyafetlerinin bile bir süre sonra fazla geleceğini umuyordu, bir engel daha eklemeye gerek yoktu. Kendi düşüncelerine çok dalmıştı, Jaebeom'un sesi ile kendine geldi. Hızla arkasına döndü.
"İnsanlar genelde anahtarlarını yanlarında taşır diye biliyordum."
Orda öylece duruyordu. Tapılması gereken bir heykel değilmişçesine, Youngjae'nin önünde duruyordu. Üzerinde giyeceğini söylediği siyah gömleği vardı, birkaç düğmesi açıktı ve fazlasıyla seksapel gözüküyordu. Suratındaki sırıtış, Youngjae'nin onu süzdüğünü anladığında büyüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you are what i like ' twojae
Fanfic"Yüzüme penis çizen sen miydin?" [texting+düz yazı] • #1 - 2jae [6ağustos] #1 - imjaebeom [21ağustos] #1 - choiyoungjae [9nisan2023] #1 - 2jae [13Mayıs2023] #1 - 2jae [26Ağustos2023] #1 - imjaebeom [26Ağustos2023] - başlangıç: 17 Temmuz 2021 düzenl...