[ç.n: Bölümün uzun bir süredir gelmemesinin sebebi çevirinin içime sinmemesindendi. Fark eder misiniz bilmiyorum ancak bölümün yarısını bitirdikten sonra uzuuunca bir süre devam etmedim bu yüzden kalite biraz değişmiş olabilir, iyi anlamda :D iyi okumalar dilerim...]
Ji KeQing uzaklara doğru uçup uzaklaşmıştı. Jun YanZhi kendini daha fazla ayakta tutamayarak yere kapaklandı. Wen Jing ağlamaklı bir sesle: "Kıdemli kardeş,kıdemli kardeş!"
Kalp masajının yetersiz olacağından korkan Wen Jing yarası kanamayı durduruncaya kadar Jun YanZhi'ye ruhani enerji yolladı. Solgun adam bir süre sonra yavaşça gözlerini açmış ve Wen Jing'in elini tutmuştu.
"Kıdemli kardeş!" Wen Jing oturmasına yardım etti.
"... ...Buralara kadar nasıl geldin?" Ağzının kenarında duran kanla Jun YanZhi ona baktı.
"Uh... ... Uyuyamamıştım bu yüzden de gece yarısı yürüyüşe çıktımー ve şey pitonu arıyordum... ..." Wen Jing'in kötü bir yalancı olduğu bariz belliydi. Şimdiden terlemeye başlamıştı.
Jun YanZhi ona bir bakış attı, ardından sert bir ifadeyle şunları söyledi: "Yardımın için minnettarım, sana ne kadar teşekkür etsem az."
Wen Jing'in içi burkuldu. Bu sözler Ji KeQing'e söylenmeliydi. Oysa şimdi aynı sözler kendisine söyleniyordu.
Sormak zorunda gibi hissederek: "Kıdemli kardeş, başından neler geçti böyle?"
Jun YanZhi uzunca bir süre düşündükten sonra kısık bir sesle: "Neler olduğundan tam emin değilim ancak en son devriye geziyordum ve uzaktan garip sesler duymuştum. İnsan mı şeytani yaratık mı olduğunu kestiremediğimden kontrol etmek için oraya gittim. Birden etrafımda saldırma isteği ile dolu kötü niyetli bir enerji hissettim. Hemen aynı şekilde karşılık vermeye çalıştım ancak bir şey tarafından vurulmuş gibi hissediyordum. Bir çığlık sesi duydum ayrıca ben de çok kötü yaralanmıştım sonunda bilincimi kaybettim ve ruhani enerjim dayanamayarak etrafa otomatik olarak yayılmaya başladı."
Ruhani enerjinin otomatik olarak yayılması kanamaya benzerdi. Kontrol altına alınmazsa kişiyi ölüme kadar götürebilirdi.
Öyleyse gerçekten de ölüm kalım durumundaydı.
Wen Jing konuya ithafen: "Kıdemli kardeşin yanında gizlilik tılsımı vardı, o şey sizin varlığınızı nasıl bu kadar kolay bulabildi?"
"Bu sefer gizlilik tılsımını kullanmadım."
"Neden?"
Jun YanZhi duraksadı ardından usulca: "... ... çünkü fiyatı yüksek. Boşa gitsin istemedim."
Wen Jing ona baktı.
《Yaşayan Tüm Şeyler İçin Bir Felaket 》'te , Ji KeQing bu soruyu sormamıştı. Wen Jing okurken bu açığı farketmişti ve şimdi içindeki merak duygusuyla sormuş ve beklemediği bu cevabı almıştı.
Böylesine cimri olmak, biraz meng(1) idi... ... [ç.n japoncadaki kawaii'ye benzetebiliriz. {[Anam bu aşık olmuş adam besbelli pinti yavrum nesine tatlı diyosun]
"Büyük kıdemli kardeş ve ikinci kıdemli kardeş de gizlilik tılsımı kullanmıyor. Hala... ...paramızın olmadığının farkına varamadın mı?" Jun YanZhi ona baktı.
"O kişi seni neden öldürmeye çalıştı?" [ç.n: dedektif kesildi bu çocuk başımıza :D]
"... ...Bilmiyorum."
Gerçekleşen bu sürpriz saldırıdan dolayı Mu ZhiQiu'nin çoktan işi bitmişti! Zaten güçsüzdü ve Jun YanZhi ölümcül noktasına keskin bir vuruş yapmıştı. Öldüğü kesindi. Ancak ceset...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BL ÇEVİRİ] Who Dares Slander My Senior Brother
RomanceTür: Web Romanı (CN) Yetişkin,Macera,Fantastik,Dövüş Sanatları,Yetişkinler İçin,Gizem,Romantik,Smut,Xianxia,Yaoi Bir sabah bir romana göç etmekle, Wen Jing en çok taptığı ve hayran olduğu kişinin yanına geldi ve kıdemli kardeşi için ateş ve kıtaları...