He Ling küçük altın yaratığı yere fırlattı ve soğukça konuştu: "Benim bununla bir ilgim yok."
Wu Ying çömeldi ve uysalca ruhani yaratığın vücudunu okşadı. Gözlerinin kenarları kırmızıya dönmüştü.
"Öldü mü?" yandan biri sordu.
"... ...ölmedi. Ruhani enerjisi gitti ve geceden beri yenilenmedi. Bilincini kaybetti ve ben ... ne zaman uyanacağını bilmiyorum." Wu Ying'in sesi titredi.
Ruhani yaratığın doğuştan gelen becerisi ruhani enerji toplamaktı. Yetiştirme ne kadar yüksekse, o kadar fazla ruhani enerji toplardı. Bu ruhani yaratığı büyük bir ilgiyle büyütmüştü. Normalde kuruluş aşamasına gelinceye kadar işini görür zannetmişti, şimdi tüm o çaba geri alınamaz bir şekilde yok olmuştu. Ne yapmalıydı?
Wu Ying'in yanındaki iki kişi He Ling'e baktı. İçlerinden beri o gün kurtarmaya gelenlerden biri Temel Kuruluş Aşaması yetiştiricisi Yang DongYe idi.
Yang DongYe konuştu: "Bu ruhani yaratık Bilgelik tepesi sınırına koşmasına rağmen yine de tekrar sizin ruhani otlarınızdan yemedi. Neden ona bu kötü şeyi yaptınız ve yetişimini sakatladınız?
Kelimeleri iğneliyiciydi. Havada karşılıklı bir düşmanlık kokusu vardı.
Mo ShaoYan usulca konuştu: "Ruhani otumuzu yemeye gelmediyse, neden Bilgelik sekti sınırına geldi o zaman?
He Ling onlara soğukça baktı: "Bu olayın benimle bir ilgisi yok."
Gui XinBi havayı yumuşatmak için ileri atıldı: "Seninle bir ilgisi yoksa, o zaman ilk sen geri dönebilirsin!"
Gözlerindeki bakış sanki birini dövmeye ramak kalmış gibiydi, eğer devam etmesine izin verseydi kesinlikle bir kavga çıkardı. Bu ikinci kardeş resmen gerçek bir veba tanrısıydı . Dışarıya şöyle bir çıksa çoktan bir rahatsızlık çıkarmış olurdu.
Wen Jing'in kalbi binlerce dalga ile sallandı. Bu ruhani yaratığın enerjisi gitmiş ve böylece yetişiminde sakat kalmıştı demek. Durum böyleyse...
Katil olan kişi——
"Mizaç kılıç sektinin Ba Zha, Bei Yan, Nan Yan zirvesi, güçlü kaynakları ve hatrı sayılır ölçüde bir serveti, gölgelerden destek vermekte olan üç büyük yetiştime klanı vardı. Küçüklükten beri yetiştirilen müritlerin şımartılmış olması ne yazıktı. İyi ve kötüler birbirine karışmış ve aralarından bazıları büyük günahlar işlemişti.
O gün, üç mürit Ba Zhan zirvesinden gelmişlerdi, genç köylü bir kadını kaçırmış ve onu dağın derinliklerine götürmüşlerdi. Bayılmış köylü kadını aldınlarında büyük ihtimalle cennetlerin yasaları onların canavarımsı doğalarına işlememişti. Tam da aşağılık arzularını tatmin edeceklerken, hazırlıksız oldukları bir anda bir şeyle karşılaştılar.
Sonradan, üç baygın beden bulundu, ruhani enerjileri tamamiyle dağıtılmıştı, yetişimleri gitmiş, işe yaramaz olmuşlardı."
——《Tüm Yaşayanlar İçin Bir Felaket》 Bölüm 20'den alınmıştır.
Üç kişinin ruhani enerjisini emmek gerçekten korkutucuydu. Sonrasında onun Göklerin Hatrı zirvesinden, Wen RenMu'nun güvendiği bir yaveri olan Mu ZhiQiu olduğu Jun YanZhi tarafından ortaya çıkarılmıştı.
Amma velakin bu üç hovarda şahıs görmemeleri gereken bir şeye denk gelmişlerdi.
Bu şey kuvvetle muhtemel Mu ZhiQiu'nun şeytani yetiştirme yapmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BL ÇEVİRİ] Who Dares Slander My Senior Brother
RomanceTür: Web Romanı (CN) Yetişkin,Macera,Fantastik,Dövüş Sanatları,Yetişkinler İçin,Gizem,Romantik,Smut,Xianxia,Yaoi Bir sabah bir romana göç etmekle, Wen Jing en çok taptığı ve hayran olduğu kişinin yanına geldi ve kıdemli kardeşi için ateş ve kıtaları...