Çevirmen Notu :
Lütfen vote vermeyi ve bol yorum atmayı unutmayın :3
。(*^▽^*)ゞ
Ayın 12. yarımay olduğu günün ilk akşamında, Wen Jing kıyafetlerini değiştirdi ve gece devriyesi için getirdiği şeyleri kontrol etti. İletişim taşı, gizlilik tılsımı... ...
Yatağının başuncunda, gündüzleri dağı gezmesinin sonucu olarak kazandığı birkaç tane ruh taşı vardı. Yanına almalı mıydı bilmiyordu.
Büyük kaplumbağa yataktaydı. Hareket etmeden onu izliyordu.
Wen Jing kapıyı açtı. Şiddetle yağmakta olan kartaneleri odaya akın etti. Eliyle alnını tutarak, yatakta durmakta olan büyük kaplumbağa ile yüz yüze geldi ve konuştu: "Kaç gündür buradasın? Kıdemli kardeş Jun sana kötü davranmıyor, neden sürekli buraya kaçıyorsun? Oysa, oldukça efendi biri gibi duruyordu , yoksa bizim arkamızdan sana zorbalık mı ediyor?
Doğal olarak kaplumbağa cevap vermedi, kafasıyla onaylamadı ya da başını sallamadı.
"... ... Ona şimdiye kadar hiç kötü davranmadım yada senin deyiminle zorbalık etmedim."
Arkasından derin ve kısık bir ses geldi. Sesi sıcak ve ılımlıydı ne çok neşeliymiş ne de kızgınmış gibi geliyordu.
Sesi duyan korkmuş Wen Jing hızla kafasını çevirdi gülümsedi ve konuştu: "Kıdemli kardeş neden buradasınız?
... ...
Suçüstünde yakalanmıştı. İnsan gerçekten başka birisinin arkasından kötü konuşmamalıydı.
Hızlarını koruyan kartaneleri siyah kıyafetlere düştü. Bu kişi narin görünüşünün aksine soğugu hissetmiyor gibiydi. Wen Jing elinde olmadan ona baktı ve konuştu: "Çok fazla kar yağıyor olmasına rağmen kıdemli kardeş Jun hala üşümedi. Gerçekten çok özendim."
"Temel aşamasına geldikten sonra soğugu hissetmemeye başlıyorsun."
"Doğru..." Wen Jing ellerini ovuşturdu ve kafa bandını düzeltti.
Jun YanZhi yavaşça konuştu: "Bu gece devriyede misin?"
"Evet."
"Kıdemli kardeş bu sabah gelip bir şeye ihtiyacın var mı diye sormamı istedi."
"Hayır, ben iyiyim."
Wen Jing bir şeyler düşünüyormuş gibi bir havayla kafasını eğdi, ve sonra sorgulayan bir tavırla sordu: "Kıdemli kardeş Jun, Xun Yang dağında bir şeytani yaratık bulmak isteseydim ne yapmam gerekirdi?"
"... ... ne tür bir şeytani yaratık?"
"Bir piton."
"Niçin ? Evcil hayvanın mı yapmak istiyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BL ÇEVİRİ] Who Dares Slander My Senior Brother
RomantiekTür: Web Romanı (CN) Yetişkin,Macera,Fantastik,Dövüş Sanatları,Yetişkinler İçin,Gizem,Romantik,Smut,Xianxia,Yaoi Bir sabah bir romana göç etmekle, Wen Jing en çok taptığı ve hayran olduğu kişinin yanına geldi ve kıdemli kardeşi için ateş ve kıtaları...