Çevirmen Notu :
Lütfen vote vermeyi ve bol yorum atmayı unutmayın :3
。(*^▽^*)ゞ
"Göklerin Hatrı müritleri Mu ZhiQiu'nun şeytani yetişim yaptığını reddetmiş, şiddetle Jun YanZhi ve Ji KeQing'nin sorumlu olduğunu ileri sürmüşlerdi. Onları rahatsız etmek istemeyen Jun YanZhi yolun kenarına çıktı: "Etraflıca bir soruşturma yapmalarını isteyeceğim."
Ji KeQing soğukça: "Şeytani uygulama yüzünden yaralandığını kendi gözlerimle gördüm."
Mu ZhiQiu'nin Yang DongYe adında çok yakın bir dostu vardı. Her zaman Bilgelik Sektine karşı bir ön yargısı olmuştu. Hoş , artık kendini tutmasına gerek yoktu.
"Bekar bir kadın ve erkek. Gecenin bir yarısı orada ne yapıyordunuz. Belki de kıdemli kardeş sizin neler yaptığınızı görmüştü ve bu yüzden şimdi ona iftira atıyorsunuz!"
Ji KeQing'in yüz ifadesi birden değişti. Elinde uzun kılıcı Qing Hua'nın sapı göründü ve yıldırım gibi bir hızla Yang Dongye'ye doğru salladı. Kılıç sesini duyan Yang DongYe paniklemiş ve saldırıyı savuşturmaya çalışmıştı ancak yine de kolundan vuruldu.
Çevredekiler etrafında toplandı ve onu ayağa kaldırmaya çalıştılar: "Kendi sektinden birini yaraladın ha!"
Ana salonun dışındaki atmosferde karşılıklı bir düşmanlık vardı.
Jun YanZhi kaşlarını çatmış bir şekilde: "Herkes bir kendine gelsin. Bir kadına böyle iftira atmamalısınız."
Ji KeQing kalabalığa acımasız bir bakış fırlattı.
... ...
Wen RenMu Mizaç Kılıç Sektinden hızla çıktı ve genç güzel bir kadınla birlikte uyum içinde duran Jun YanZhi'ye baktı, kalbi kıskançlıkla dolmuştu.
ー《Yaşayan Tüm Şeyler İçin Bir Felaket 》32. Bölümden bir Alıntı
Asıl kitabın bu bölümünde Ji KeQing de oradaydı. Masumluğunun sorgulanmasına katlanamamış ve Yang DongYe'nin gögsüne kanlı bir delik açmıştı.
Olayın üzerinden iki ay geçmiş olmasına rağmen hala Ji KeQing'e çirkinlikle dolu sözler yağdırıyorlardı. Böyle bir şeyin yapılıyor olması gerçekten akıl almazdı.
Uzun bir süre sonra neden böyle şeyler yaşandığını Wen Jing, Jun YanZhi'nin açıklamasını duyduktan sonra anladı.
Göklerin Hatrı Sekti'nin sayısız müridi vardı. Mu ZhiQiu'nun devriye gezme şansı aylar sonra sadece bir kere olmuştu. Bununla birlikte sahip olduğu şeytani merit kanunu yetişiminin ayda bir kere kanla yenilenmesi gerekiyordu. Devriyesi daha geç bir zamana denk gelseydi bunun çok kötü sonuçları olurdu.
Mu ZhiQiu dağın devriyesini her ayın on sekizi yapmak üzere izin almış ve bunu şeytani merit kanunu yapmak için bahane olarak kullanmıştı. Ondan şüphelenmeyen Wen RenMu ise onun bu isteğini kabul etmişti.
Jun YanZhi her ay üç kere olmak üzere devriye gezdi. Çekiliş çubuklarını çekerken ona ayın 7'si ve 9'u gelmişti. Mu ZhiQiu'yu daha ileri bir tarihte öldürmek için 16'sı ve 18'i çeken He Ling ile çubuklarını değiştirmişti.
Öyle olsa bile ayın 18'inci günü ayrıca Ji KeQing'in de devriye günüydü. Bu sebeple ay ikinci kez de on ikinci kez de dolunay olsa, er ya da geç Ji KeQing ile karşılaşacaktı.
Şuandaysa Lu ShaoQing ve Wen RenMu çoktan ana salona girmişti. Sakinliğini ve sükunetini korumaya çalışan Jun YanZhi, Wen Jing'i de yanında sürüklemiş ancak Göklerin Hatrı Sekti'nden biri tarafından durdurulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BL ÇEVİRİ] Who Dares Slander My Senior Brother
RomansaTür: Web Romanı (CN) Yetişkin,Macera,Fantastik,Dövüş Sanatları,Yetişkinler İçin,Gizem,Romantik,Smut,Xianxia,Yaoi Bir sabah bir romana göç etmekle, Wen Jing en çok taptığı ve hayran olduğu kişinin yanına geldi ve kıdemli kardeşi için ateş ve kıtaları...