2

1.5K 190 188
                                    

Hayatının ilklerini yaşıyordu sarı saçlı oğlan.

"Sana bajinin odasındaki yatağı veririz, Baji'ye de yer yatağa yaparız senin için uygun mu Chifuyu ?"

Chifuyu gülümsedi ve kafasıyla onayladı. Yatağın ne olduğunu yeni öğrenmişti. Herşey çok yeniydi ne verseler ona uygundu.

Yol boyunca Baji'nin elini tuttu ilk defa böyle şeyler gördüğünden korkmuştu biraz. Baji'de Chifuyu'nun minik elini kavramış ve korkmaması gerektiğini söylemişti. Güvende olduğunu da çok kez dile getirmişti.

"Chifuyu gel sana odamı göstereyim!"

Chifuyu'nun elini bırakmadan onu peşinden sürükleyerek odasına götürdü siyah saçlı oğlan. Eşyalarını tek tek sarı saçlı oğlana tanıtmaya başladı. Chifuyu bilmediği çoğu şeyi ona sormuştu. Baji ise hiç sıkılmadan cevaplamıştı.

Rai yemeği hazırladığında ikisini çağırdı ve beraber yemek yediler. Rai Chifuyu'ya çatal kaşık kullanmayı gösterdi. Chifuyu'da elinden geldiğince denedi.

Sarı saçlı beden yemeğini yedikten sonra çok rahatlamıştı daha önce hiç bu kadar yememişti. Aslında yemeğin çoğu kalmıştı bile. Açlıktan midesi o kadar küçükdüki fazla yiyince midesi bulanıyordu. Siyah saçlı oğlan ise tüm yemeğini bitirmişti.

"Chifuyu hadi gel televizyon izleyelim."

"Televizyon ne Baji ?"

"Bak bu televizyon bu kumanda sayesinde böyle kanal değiştiriyorsun..."

Baji bir sürü şey geveledikten sonra Chifuyu sonunda anlamıştı. Kanal değiştirmeyi çok sevmişti. Sürekli Baji bir şeye dalmışken kanal değiştiriyordu.

"Bir yerde dur artık Chifuyu Bu kaçıncı oldu ama"

"Özürdilerim. Çok eğlenceliydi"

Siyah saçlı oğlan gülümsedi.

"İyi o zaman istediğin kadar yapabilirsin."

"Gerçekten mi ? Teşekkür ederim."

Bu bir süre daha devam etti. Chifuyu bir yer beğenince izlemeye başladılar.

"Chifuyu hadi gel sana Baji'nin kıyafetlerinden giydirelim böyle üşürsün."

Chifuyu'nun üstünde incecik kısa kollu bir tişört ve şort vardı biraz da kirliydi. Çöpden bulduğu şeylerin mükkemel olması beklenemezdi zaten. Sarı saçlı oğlan itiraz etmeden ilerledi. Baji'nin annesi Chifuyu'ya bajinin dinazorlu hafif kalın bir pijamasını giydirdi.

"Çok sevimli oldun Chifuyu."

"Teşekkür ederim."

Sarı saçlı oğlan gülümseyerek Baji'nin yanına koşturmaya başladı. Rai ise buna hafifçe kıkırdadı. İkisinin iyi anlaşmasına sevinmişti.

"Baji kıyafetlerin çok rahat ve sıcak tutuyorlar. Benimle paylaştığın için teşekkür ederim."

Dedi ufak olan.

"Önemli değil hem sana çok yakışmışlar Chifuyu."

Chifuyu kocaman gülümseyerek Baji'nin yanına geri oturdu. Baji'nin annesi son olarak üşümesin diye Baji'nin çoraplarından giydirdi minik bedene. Minik beden ise cennette gibiydi. Sıcacıktı.

Daha sonra baji'de giyinmiş ve beraber çizgi film izlemişlerdi.

"Yataklarınız hazır artık uyku zamanı."

Baji'nin annesi televizyonu kapattı. Baji kalkıp odasına gidecekken omzuna düşmüş minik sarı kafaya baktı.

"Anne Chifuyu uyumuş."

"Yorulmuş olmalı..."

Rai yavaşça Chifuyu'yu kucağına almak istedi. Ancak Chifuyu sıkı sıkı Baji'nin elini tutuyordu. Rai yavaşça ellerini ayırdı ve kucağına aldı Chifuyu mırıldansa da uykusuna devam etti.

"Anne çok sevimli."

Dedi içindekini tutamayarak.

"Evet öyle, ona iyi davran olur mu Baji? bir süre bize misafir olacak."

"Tamam annecim. Hem ben onu çok sevdim."

"Eminim o da seni çok sevmiştir tatlım."

Baji gülümsedi ve yer yatağına geçti. Onun için yer yatağında yatmak zevkliydi. Rai Chifuyu'yu yatırdı ve üstünü örttü. Chifuyu ise uykusunda konuşuyordu.

"Hiçte bile sen beni tanımıyorsun!"

Diye bağırıverdi. Rai ve Baji kıkırdadılar.

"Ben gidiyorum Baji iyi geceler. Bir ihtiyacınız olursa odamdayım."

"Tamam anne."

Annesi oğlunu öptü ve gitti. Baji ise tam uykuya dalacaktı ki minik sarı beden Baji'nin yanına düşüverdi. Sarı saçlı oğlan düşünce inleyerek uykusundan kalktı ve yanındaki siyah saçlı bedene baktı.

"Özürdilerim Baji. İstemeden düştüm."

"Önemli değil Chifuyu iyisin değil mi?"

"İyiyim Baji"

Sarı saçlı oğlan kocaman gülümsedi ve yerine geri yattı.

Bir kaç saat geçti ancak sarı saçlı oğlan hala uyuyamamıştı. nedense çok değişik gelmişti. Sürekli dönüp duruyordu. Su içmeye kalkan Baji ise onun bu haline şaşırmıştı.

"Chifuyu hala uyumadın mı ?"

"Sen uyumamış mıydın ?"

"Su içmeye kalktım ama sen hala uyumamışa benziyorsun. Örtünü neden örtmedin ?"

"Şey ben uyuyamadım. Uyuyamayıncada örtüyü kenara ittim Baji."

"Anladım. Yanıma yatmak ister misin ? Annem ben uyuyamadığımda hep böyle yapar."

"Seni rahatsız etmez miyim ?"

"Hayır sorun olmaz hadi gel."

Chifuyu yavaşça Baji'nin yanına uzandı. Baji ise annesinin ona yaptığı gibi Chifuyu'ya sıkıca sarıldı.

"Şu an rahat mısın Chifuyu?"

Chifuyu'dan bir süre ses gelmedi. Baji Chifuyu'ya baktığında uyuduğunu gördü ve kocaman gülümsedi. O gece ikiside yan yana tatlı rüyalar gördüler. Üstelik bu sarı saçlı oğlanın düzgün ve güzel uyuduğu ilk geceydi.

Sizce hikaye iyi gidiyor mu ?

Bir süre daha küçük olarak kalacaklar.

Yorum yaparsanız çok sevinirim.

İyi geceler tatlı rüyalar 💘

𝘍𝘰𝘶𝘯𝘥𝘭𝘪𝘯𝘨|𝘉𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin