Siyah saçlı oğlan yavaşça arkasını döndü ve bağıran ufaklığın ağzını kapayıp hızlıca koltuğun arkasına çekti.
"Sehsiz ol Chifuyu. Bizi duyacak"
Küçük olan kafasını sallamakla yetindi ama hala korku. Dolu gözlerle büyük olana bakıyordu. Büyük olan onun bu gözlerini farketmiş ve ona kocaman gülümsemişti. Eğer evden çıkabilirlerse arkadaşı Mikey'in abisine gidebilirdi. Ancak evden nasıl çıkacakları büyük bir sorundu. Özellikle evde yanında bıçak taşıyan bir adamdan kaçmaları en büyük sorunlarıydı.
"Chifuyu şimdi seninle mutfağa doğru gideceğiz anlaştık mı ?
Sehsizce konuşuyorlardı. Küçük olan sadece kafasını sallamakla yetindi çok korkuyordu tirtir titriyordu ufak olan. Küçükken başına gelen bir olayı hatırlıyordu ve daha da korkuyordu. Büyük olan küçük olanın elini sıkıca tuttu ikiside sehsizce emekleyerek mutfağa geçtiler. Mutfaktan odalarına geçerlerse camdan çıkabilirlerdi ancak o tarafta adam olduğu için başka bir şey düşünmeye başladı büyük olan. Küçük olan korkuyordu.
"B-Baji korkuyorum."
Küçük olan gerçekten çok korkuyordu ve içinde tutamamıştı. Nedense Baji'ye içinde kopan tüm fırtınaları anlatmak istiyordu.
"Chifuyu sakın korkma ne olursa olsun seni burdan çıkaracağım tamam mı ? Söz veriyorum."
Büyük olan sıkıca ufaklığa sarıldı. Amcak bu güzel anı durduran şey yakınlaşan ayak sesleriydi. Chifuyu daha çok titrerken büyük olan hala ne yapacağını düşünüyordu. Ama 8 yaşındaki bir çocuk bu evden nasıl çıkabilirdi ki ?
"Chifuyu dolaba gir. "
"Sen ? Baji sende gel."
"İkimiz oraya sığamayız Chifuyu lütfen sözümü dinle ve oraya gir."
"Ama ba-"
"Chifuyu gir dedim!"
Çok yüksek olmasada biraz bağırmıştı büyük olan. Chifuyu ise ikiletmeyip hemen dolaba girmişti.
"Chifuyu sakın ama sakın her ne olursa olsun burdan çıkma anlaştık mı ?"
"Baji-"
"Anlaştık mı ?"
"Tamam Baji."
Siyah oğlan yavaş adımlarla ordan uzaklaştı. Siyah oğlan ufaklık olmadan daha rahat hareket edecekti bu yüzden onu saklamayı tercih etmişti ancak tam önünde biten adım sesleri her şey için geç olduğuna işaretti.
"benden kaçabileceğini mi sandın ufaklık ?"
Baji titrek gözlerle önündeki maskeli adama baktı. Korkuyordu o daha sadece 8 yaşındaydı. Kendini ve ya sarı saçlı oğlanı koruyacak gücü yoktu ama şu an ufak olan güvendeydi bu yüzden içi rahattı.
"Demek burdaydın."
"K-kimsin sen ?"
Sesi titriyordu bedenin.
"Bunun seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum ufaklık. Şimdi söyle bakalık sarı saçlı oğlan nerde ? Söylersen seni rahat bırakacağıma inanabilirsin."
"Burda sarı saçlı bir oğlan yok ?"
"Beni kandırabileceğini mi sanıyorsun"
"Seni kandırmıyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘍𝘰𝘶𝘯𝘥𝘭𝘪𝘯𝘨|𝘉𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶
RomanceSarı saçlı oğlan doğduğundan beri yalnızdı. Ailesi yoktu. Ama siyah saçlı oğlan ona bir aile vermişti. Ona herşeyini borçluydu sarı saçlı oğlan. "Chifuyu, senin adın artık Chifuyu." •kurgu bana aittir.